تاریخ انتشار: 1398/12/05 22:51
کد خبر: 69722

پیکه:باید آگاه باشیم که از رقیب نترسیم

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا مدعی شد آنها می خواهند تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیشروی کنند.
پیکه:باید آگاه باشیم که از رقیب نترسیم

بارسلونا در هفته های اخیر گاهی علیرغم ارائه نمایش های نه چندان خوب موفق به کسب پیروزی در لالیگا شده و همین موضوع هواداران این تیم را نگران ساخته است. در نشست خبری پیش از دیدار با ناپولی، جرارد پیکه ابراز امیدواری کرد بارسلونا در این هفته حساس موفق به کسب نتایج خوبی شود.

جرارد پیکه گفت: "این یک بازی تاریخی است. وقتی شما بازیکن باشید، دوست دارید تجربیات جدیدی را امتحان کنید و در یکی از این بازی ها حضور یابید. اگرچه ناپولی شروع خوبی نداشت، اما شرایط این تیم در بازی های اخیر بهبود یافته و این تیم انگیزه بالایی دارد. بازی کردن در برابر بزرگان به رقبا انگیزه می دهد و ما باید آگاه باشیم که از رقیب نترسیم. ناپولی اخیرا بهبود یافته است، آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و اگر با طرز فکر صحیح به میدان نرویم، دچار دردسر خواهیم شد. مهم است که فردا گل بزنیم.

ما سعی می کنیم کار خود را انجام دهیم. در بارسلونا اگر موفق به کسب نتایج خوبی نشوید شرایط نیز مساعد نخواهد بود. این یک هفته مهم است، زیرا پس از این دیدار ال کلاسیکو پیش روی ما خواهد بود و ما باید با روند صعودی نتایج اخیرمان ادامه دهیم."

جرارد پیکه در پاسخ به مصاحبه اخیر لیونل مسی مبنی بر اینکه این سطح از آمادگی برای فتح لیگ قهرمانان کافی نیست، گفت: "شاید در سال های گذشته ما مدعی جدی تری برای قهرمانی بودیم. اگرچه ما مدعی اول قهرمانی نیستیم، اما به هر حال بارسلونا نام داریم و امکانش برایمان وجود دارد تا مراحل پایانی پیش برویم."

حواشی اخیر در شبکه های اجتماعی؟ این موارد غیرقابل کنترل هستند و این اولین بار یا آخرین بار نخواهد بود. من بعد از شنیدن توضیحات رئیس باشگاه متقاعد شدم. هر چیزی غیر از صحبت کردن در مورد توپ، به ما آسیب خواهد رساند.

خاطرات حذف برابر رم و لیورپول؟ ما هرگز آن بازی ها را فراموش نخواهیم کرد. آنها دو ضربه بسیار سخت بودند، اما آموختن از اتفاقات بزرگ است که صورت می پذیرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz88j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکه آماده حضور در پست ریاست بارسلونا است!