تاریخ انتشار: 1395/07/26 00:10
کد خبر: 255223

پوگبا: ابراهیموویچ همانند برادری بزرگتر است

هافبک شماره 6 شیاطین سرخ به آینده خوشبین است.
پوگبا: ابراهیموویچ همانند برادری بزرگتر است
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، پل پوگبا می گوید که برای سازگاری در منچستریونایتد به فرصت بیشتری نیاز دارد. وی همچنین می گوید که در پاسخ به انتقاداتش خواهد رقصید! هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در پی انتقال 89.3 میلیون پوندی اش شروعی دور از انتظار در اولدترافورد داشته است، همچنین زلاتان ابراهیموویچ را همانند برادر بزرگترش خوانده است.
پوگبا در این باره گفته است:
 
 من برای سازگاری در منچستر به کمی زمان نیاز دارم، زمانی که تا موتورم روشن شود. من در حال سازگاری هستم. مهم ترین چیز تیم است، من با هم تیمی هایم پیروز می شوم و شکست می خورم. مردم دوست دارند در مورد پل پوگبا حرف بزنند.  انتقادات اذیتم نمی کند. آن ها تنها برای ساعاتی می مانند و سپس من بار دیگر موزیکم را پخش می کنم و می رقصم و همه چیز را فراموش می کنم. 
 
او درباره ایبرا اضافه کرد:
 
ابراهیموویچ همانند یک برادر بزرگتر است. او ذهنیتی پیروزی طلب دارد و بازیکن بزرگی به شمار می رود. او در منچستر بسیار با اهمیت است.  با حضور وی ما می توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. 
 
او همچنین خاطرنشان کرد که بابت مبلغ انتقالش هیچ فشاری را حس نمی کند و البته گفت که می خواهد چیزی بیشتری از ژوزه مورینیو بیاموزد.
 
بازگشت به منچستر فصل جدیدی در دوران حرفه ای من است. بازیکنان جدید، مربی ای جدید، این چالشی کلان است. مبلغ انتقالم به من فشار وارد می کند؟ نه، این چنین نیست. مورینیو مربی بزرگی است و این برای من خوب است. باید خیلی چیزها از او بیاموزم. 
 
گفتنی است که پوگبا در هشت بازی خود برای شیاطین سرخ تنها یک بار گلزنی کرده است، این در حالی است که در دیدار فرانسه برابر هلند موفق به گلزنی برای کشورش شد.
 
من همانند بالوتلی خوشحالی کردم اما این فقط به خود او مربوط است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyzkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی هلند - فرانسه