تاریخ انتشار: 1398/12/12 13:04
کد خبر: 68941

مسی از رکورد ژاوی جلو زد

لیونل مسی دیشب با حضور در ال‌کلاسیکو با اینکه خودش و تیمش نمایش موفقی نداشتند ولی موفق شد رکورد بیشترین تعداد حضور بازیکنان بارسا در ال‌‌کلاسیکو را به خود اختصاص دهد.
مسی از رکورد ژاوی جلو زد

مسی در ال‌کلاسیکوی دیشب برنابئو کم‌فروغ بود و در مقابل رئال و دروازه‌بانش کورتوا راهی به جایی نبرد اما او در عین حال موفق شد یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کند و با پیشی گرفتن از دیگر اسطوره بارسلونا، ژاوی، رکورد بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکوی بازیکنان بارسلونا را به خود اختصاص دهد.

مسی تا پیش از بازی دیشب به همراه ژاوی، اسطوره سابق بارسا و سرمربی فعلی السد قطر به صورت مشترک رکورددار بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکو بود ولی ابرستاره آرژانتینی دیشب چهل و سومین حضورش در این بازی بزرگ را تجربه کرد تا ژاوی را پشت سر گذاشته و به تنهایی در تاریخ بارسلونا بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکو را تجربه کرده باشد.

تنها بازیکنی که تا کنون توانسته در تعداد ال‌کلاسیکوهای بیشتری حضور داشته باشد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید است که تا کنون 44 بار در این بازی بزرگ به میدان رفته.

جالب اینجا است که امروز برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که با توجه به شایعات در اطراف رئال مادرید مبنی بر اینکه تعلل این باشگاه در تمدید قرارداد راموس نشان می‌دهد که رئالی‌ها شاید قصد داشته باشند در تابستان به همکاری‌شان با او خاتمه دهند، اگر چنین اتفاقی بیفتد بدون تردید مسی در سال آینده می‌تواند از رکورد راموس هم عبور کرده و بیشترین حضور در تاریخ ال‌کلاسیکو را به نام خود ثبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7vrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل رونالدو با لیونل مسی مشخص شد