تاریخ انتشار: 1398/12/13 21:45
کد خبر: 68770

ستاره دورتموند در رادار رئال

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند در تیررس رئال مادرید قرار گرفته است.
ستاره دورتموند در رادار رئال

نمایش های خیره کننده ارلینگ هالند در نیم فصل اول در لباس سالزبورگ باعث شد تیم های بزرگی از سراسر اروپا برای جذب این ستاره جوان اقدام کنند، اما در کمال تعجب این دورتموند بود که زودتر از سایر رقبا موفق به توافق با مینو رایولا شده و با مبلغ 22 میلیون یورو این ستاره جوان را جذب کرد.

درخشش ارلینگ هالند در بوندسلیگا و لباس دورتموند نیز ادامه یافت و حالا ممکن است رئال مادرید زودتر از حد تصور و در همین تابستان امسال موفق به جذب این بازیکن شود. مینو رایولا مدتی قبل فاش کرد بندی در قرارداد موکلش وجود دارد که او به اجازه می دهد در تابستان سال 2021 و با مبلغ 83 میلیون یورو دورتموند را ترک کند.

اما اگر رئال مادرید یک سال زودتر خواهان جذب این بازیکن باشد، می تواند با توافق با باشگاه دورتموند و مینو رایولا و پرداخت مبلغی بیشتر در همین تابستان نیز این بازیکن را جذب کند. در دو سال اخیر رئال مادرید برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو، ماریانو دیاز و لوکا یوویچ را به خدمت گرفته، اما این دو بازیکن موفق به زدن کسری از گل های پرشمار ستاره پرتغالی نیز نشده اند.

علیرغم مطرح شدن اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به خرید کیلیان امباپه منتشر شده، اما فلورنتینو پرز به خوبی می داند خرید این ستاره جوان از پاری سن ژرمن بسیار دشوار خواهد بود و به همین دلیل ممکن است ارلینگ هالند به اولویت اول رئال مادرید در تابستان تبدیل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxlpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهان به حالت خودزنی مقابل پرسپولیس حاضر نشد !