تاریخ انتشار: 1398/12/14 23:25
کد خبر: 68657

سرمربی بایرن مونیخ ماندنی است!

به نظر می رسد هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ فصل بعد نیز هدایت این تیم را در دست خواهد داشت.
سرمربی بایرن مونیخ ماندنی است!

اگرچه در ابتدا و بعد از اخراج نیکو کوواچ از هانسی فلیک به عنوان گزینه موقت هدایت بایرن مونیخ نام برده شد، اما نتایج درخشان و سبک بازی هجومی این تیم مدیران این باشگاه را متقاعد به ادامه همکاری با هانسی فلیک کرده و نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد به زودی روند تمدید قرارداد او آغاز خواهد شد.

هانسی فلیک در صورت تمدید قرارداد می خواهد نقش بیشتری در برنامه ریزی برای خرید بازیکنان جدید ایفا کند. اگرچه او انسانی بسیار آرام و خوش اخلاق به نظر می رسد، اما در مورد مطالباتی که دارد بسیار سخت گیر و جدی است. مدیران بایرن نیز می خواهند قرارداد هانسی فلیک را تمدید کنند. مذاکرات باید از بین اواسط تا پایان ماه مارس آغاز شده و قرار نیست این اتفاق به پایان فصل موکول شود.

به نظر می رسد مهم ترین خواسته هانسی فلیک در فصل تابستان انتقال تیمو ورنر، مهاجم جوان لایپزیش به بایرن مونیخ است. هانسی فلیک علاقه زیادی به ورنر دارد و شاید اگر او از تابستان قبل سرمربی بایرن مونیخ بود، این ستاره جوان حالا در ترکیب این تیم بازی می کرد. به هر حال آنچه تقریبا قطعی شده، رضایت مدیران بایرن مونیخ از عملکرد هانسی فلیک است و احتمالا طی هفته های آینده خبر رسمی تمدید قرارداد او منتشر خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqyq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلیک:حاکم مطلق میدان بودیم