تاریخ انتشار: 1398/12/15 15:48
کد خبر: 68606

رختکن بارسلونا خواهان بازگشت نیمار به نوکمپ

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بازیکنان بارسلونا از رئیس این باشگاه خواسته‌اند هر طور شده نیمار را از پاری سن ژرمن به این باشگاه کاتالان منتقل کند.
 رختکن بارسلونا خواهان بازگشت نیمار به نوکمپ

 رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که نیمار، ستاره برزیلی PSG به هدف اول بارسلونا برای نقل و انتقالات فصل تابستان تبدیل شده و از سوی دیگر بازیکنان بارسلونا و رختکن این تیم با فشار آوردن به یوسپ ماریا بارتومئو از او خواسته‌اند هر طور شده ترتیب انتقال نیمار به نوکمپ را بدهد.

آ اس و موندو دپورتیوو در گزارش‌های خود اعلام کردند مذاکرات دو باشگاه درباره نیمار پیش از فصل تابستان آغاز خواهد شد. این دو روزنامه معتقدند رابطه بد و پرتنش نیمار با لئوناردو مدیر ورزشی PSG خبر بسیار خوبی برای بارسا است و می‌تواند روند انتقال او به نوکمپ را تسهیل کند.

بر اساس این گزارشها رختکن بارسلونا و به خصوص لیونل مسی، لوئیس سوارز و جرارد پیکه علاقه زیادی به بازگشت نیمار به تیم‌شان دارند. این بازیکنان قدیمی بارسلونا معتقدند آنتوان گریزمان نتوانسته در این تیم آنطور که باید جا بیفتد و در نتیجه اضافه شدن نیمار به ترکیب بارسلونا می‌تواند نقش مهمی در بهبود عملکرد بلوگرانا بازی کند.

از زمان انتقال نیمار به پاری سن ژرمن شایعاتی درباره بازگشت او به تیم سابقش وجود داشته اما از سوی دیگر رئال مادرید هم علاقه زیادی به جذب این ستاره برزیلی دارد. نیمار از زمان پیوستن به PSG درحالیکه می‌توانسته برای این تیم در لیگ فرانسه 103 بازی انجام دهد به دلیل مصدومیت‌های متعدد در این مدت تنها در 52 بازی به میدان رفته و بارها با انتقادهای شدید هواداران پاریسی مواجه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxlev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت جنجالی نیمار از بارسلونا برای سومین بار!