تاریخ انتشار: 1398/12/15 19:41
کد خبر: 68573

شکایت باشگاه مکزیکی از تیم دیوید بکام به فیفا

یکی از باشگاه‌های دسته اول فوتبال مکزیک از تیم تازه تأسیس MLS‌ که دیوید بکام جزو سهامداران آن است، شکایت کرد.
شکایت باشگاه مکزیکی از تیم دیوید بکام به فیفا

به نقل از ESPN: باشگاه مونتری در لیگ دسته اول فوتبال مکزیک از تیم اینتر میامی آمریکا و بازیکن سابق خود رودولفو پیزارو به فیفا شکایت کرد.

یک سخنگوی فیفا با تأیید این خبر اعلام کرد که شکایت صورت گرفته مربوط به انتقال ماه گذشته پیزارو از تیم مونتری به اینتر میامی بوده است. شاکی مکزیکی مدعی است که دیوید بکام زمانی که پیزارو هنوز با مونتری قرارداد داشته از طریق تماس‌های ویدئویی او را برای بازی در MLS وسوسه کرده و به این ترتیب قوانین فیفا در حوزه نقل و انتقالات را زیرپا گذاشته است.

طبق اعلام سخنگوی فیفا، شکایت باشگاه مونتری از باشگاه اینترمیامی در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) به فیفا اعلام شده و فدراسیون جهانی فوتبال نیز تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است. در همین حال وکلای باشگاه مونتری نیز پیگیر حقوق این باشگاه هستند و باشگاه اینترمیامی هم هنوز هیچ واکنشی به شکایت صورت گرفته نشان نداده است.

پروسه جدایی پیزارو از تیم مونتری زمانی آغاز شد که مدیر باشگاه دولیو داوینو اعلام کرد که او خواهان حفظ این بازیکن 26 ساله است و هر تیمی که می‌خواهد این بازیکن را بخرد باید فرامت فسخ قرارداد او را به صورت کامل بپردازد. مونتری اما مدتی بعد با یک بیانیه تأیید کرد که پیزار قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است تا به تیم اینتر میامی بپیوندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36opej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات سرخپوشان پاکدشت نیز یک هفته تعطیل شد
در پی تعطیلی یک ماهه رقابت های لیگ یک؛