تاریخ انتشار: 1398/12/15 19:54
کد خبر: 68571

ویروس کرونا به سود رئال مادرید یا بارسلونا؟!

شیوع گسترده ویروس کرونا در اسپانیا این احتمال را که از 2 هفته بعد، بازی های لالیگا بدون تماشاگر برگزار شود، بالا برده است.
ویروس کرونا به سود رئال مادرید یا بارسلونا؟!

به نقل از آاس، روز گذشته بود که اعلام شد بازی های سری آ به مدت یک ماه پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. وضعیت اسپانیا هم دست کمی از ایتالیا ندارد و کرونا روز به روز قربانی های بیشتری می گیرد؛ با این حال وزارت عالی ورزش اسپانیا هنوز تصمیمی برای تعویق بازی ها یا برگزاری لالیگا پشت درهای بسته نگرفته است.

فعلا تنها دو بازی اروپایی ختافه برابر اینتر و والنسیا برابر آتلانتا بدون حضور تماشاگر خواهد بود ولی بازی های هفته پیش روی لالیگا با حضور تماشاگر برگزار می شود. به این ترتیب بتیس در بازی برابر رئال و بارسا در بازی مقابل سوسیداد، می توانند از حضور هواداران شان سود ببرند اما این امکان بالاست که از دو هفته بعد، لالیگا هم به مدت یک ماه پشت درهای بسته برگزار شود.

در حال حاضر رئال با یک امتیاز بیشتر و نیز برتری در بازی های رودررو، بالاتر از بارسا صدرنشین لالیگاست و در حالی که رقابت قهرمانی بین این تیم خواهد بود، این سوال مطرح می شود که از برگزاری بازی بدون تماشاگر، کدام یک بیشتر سود خواهند برد؟

در مدت زمان فرضی برگزاری لالیگا بدون تماشاگر، رئال مادرید در برنابئو بازی حساس برابر والنسیا را پیش رو دارد ولی باید دو بازی سخت برابر سوسیداد و بیلبائو را در آنوئتا و سن مامس برگزار کند. دو ورزشگاهی که رئال از سال 2017 نتوانسته در آنها پیروز شود. واضح است که عدم حضور تماشاگر، بسیار به سود رئال خواهد بود.

بارسا اما در همین مدت در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید، بیلبائو و اسپانیول خواهد بود؛ در حالی که نمی تواند از حضور حداقل 80 هزار هوادار خود استفاده کند. به عبارتی از این قضیه، رئال سود بیشتری نسبت به بارسا خواهد برد. مانعی بزرگ در کورس لالیگا که می تواند در سرنوشت قهرمانی هم تاثیرگذار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zon9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا را رد کردم!