تاریخ انتشار: 1398/12/15 21:46
کد خبر: 68554

رایولا به میلان اخطاری جدی داد!

مینو رایولا، مدیر برنامه دوستاره میلان، به سران این تیم اخطار داده که هر چه زودتر باید وضعیت مدیریت روسونری مشخص شود.
رایولا به میلان اخطاری جدی داد!

مدیربرنامه معروف دنیای فوتبال یعنی مینو رایولا با چند بازیکن حال حاضر میلان قرارداد دارد و همین موضوع باعث شده که او از سران روسونری درخواست کند که درباره وضعیت نابسامان مدیریتی باشگاه شفاف سازی شود.

میلان در حال حاضر در یک آشفتگی بسیار عجیب به سر می‌ برد و به نظر می رسد مدیران این تیم که شامل ایوان گازیدیس، مالدینی و بوبان می شوند، از رابطه خیلی خوبی با یکدیگر برخوردار نیستند.

جانلوییجی دوناروما و زلاتان ابراهیموویچ دو تن از مهم ترین بازیکنان میلان به حساب می آیند که مینو رایولا مدیر برنامه آنهاست. با گذشت زمان دوناروما در ترکیب میلان عملکرد بهتری ارائه داده و حالا یکی از بهترین دروازه بانان دنیا به حساب می آید. گواه این موضوع ۱۰ کلین شیت این دروازه بان ایتالیایی در فصل جدید رقابت های سری آ است. با این حال اکنون زمان مذاکره برای تمدید قرارداد با میلان فرا رسیده چراکه دوناروما تنها تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد.

از طرف دیگر زلاتان ابراهیموویچ وجود دارد که گفته می شود با جدایی بوبان و مالدینی او هم از روسونری جدا خواهد شد. به هر حال این اعتقاد وجود دارد که گازیدیس می‌تواند این ستاره سوئدی را برای ماندن در میلان راضی کند. با وجود همه اینها به نظر می‌رسد که پیش از هر اتفاقی ابتدا باید وضعیت مدیریت میلان مشخص شود در غیر این صورت احتمالا شاهد جدایی ستاره های این تیم خواهیم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxl79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایولا: ابراهیموویچ دوست داشت به میلان برگردد