تاریخ انتشار: 1398/12/15 22:10
کد خبر: 68549

تمجید ویژه سرمربی یونایتد از ستاره تیمش

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از ستاره پرتغالی تیمش یعنی برونو فرناندز انجام داد.
تمجید ویژه سرمربی یونایتد از ستاره تیمش

در تابستان سال ۲۰۱۹ شیاطین سرخ دنیل جیمز، هری مگوایر و آرون ون بیساکا را به خدمت گرفتند. این خریدها در ژانویه نیز ادامه داشت و منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو و بعد از کش و قوس‌های فراوان برونو فرناندز را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت.

ستاره پرتغالی در همین چند بازی که در ترکیب یونایتد قرار گرفته عملکرد فوق العاده ای داشته و به یکی از مهره های کلیدی تیم اوله گنار سولسشر تبدیل شده است. سرمربی شیاطین سرخ در این باره می گوید: " شما باید در تیمی مانند منچستر یونایتد قدرت ریسک پذیری و همچنین شجاعت داشته باشید. این موضوع هم درخواست هواداران به حساب می‌آید و هم درخواست باشگاه. اتفاقی که در دوران الکس فرگوسن نیز رخ می داد. او هم به بازیکنان و هم به تیم انگیزه داده و چهارمین قطعه پازل منچستر یونایتد به حساب می‌آید."

سولسشر در ادامه گفت: " بیشترین چیزی که در مورد برونو مرا تحت تاثیر قرار داده شخصیت فوق العاده اش بوده است. ما قبل از آمدن او به اینجا هم از توانایی و استعداد فوق العاده اش با خبر بودیم. اگر شما به عملکرد او توجه کنید، متوجه خواهید شد که انگیزه زیادی دارد و همیشه به پیروز شدن فکر می کند. با خودم گفتم که او همان بازیکنی است که ما می خواستیم. هیچ وقت ناامید می‌شود و انگیزه زیادی نیز به تیم داده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36opqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراز خوشحالی فرناندز از حضور در تیم منچستریونایتد