تاریخ انتشار: 1398/12/16 23:22
کد خبر: 68469

برنامه بارسلونا برای آینده کوتینیو

فیلیپ کوتینیو می تواند شرایط را برای بازگشت نیمار به بارسلونا فراهم کند.
برنامه بارسلونا برای آینده کوتینیو

اگرچه فیلیپ کوتینیو فصل تقریبا خوبی را در بایرن مونیخ سپری کرده، اما مدیران باشگاه آلمانی هنوز در مورد تصمیم گیری در خصوص آینده این بازیکن و پرداخت بند 120 میلیون یورویی برای دائمی کردن قرارداد این ستاره برزیلی مطمئن نیستند.

اما نشریه اسپورت مدعی شد حتی اگر بایرن مونیخ نیز تمایلی به حفظ فیلیپ کوتینیو نشان ندهد، آنها دیگر علاقه ای به بازگشت این بازیکن ندارند و هافبک برزیلی فصل بعد در بارسلونا جایی نخواهد داشت. در حال حاضر دو تیم پاری سن ژرمن و لیورپول به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو هستند و احتمالا یکی از این دو تیم مقصد بعدی ستاره برزیلی خواهد بود.

اما بارسلونا قصد دارد از مبلغ فروش فیلیپ کوتینیو، شرایط را برای جذب دوباره نیمار فراهم کند. نیمار در تابستان قبل نیز تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسا پیش رفت، اما در نهایت مدیران باشگاه فرانسوی اجازه رخ دادن چنین انتقالی را ندادند و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در پاریس ماندنی شد. اما در همین ماه های اخیر بازیکنان زیادی از ترکیب بارسلونا از جمله لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ ابراز علاقه کرده اند و خود این بازیکن نیز ابتدای فصل رسما در این مورد صحبت کرد. در شرایط فعلی به نظر می رسد نیمار هدف اول بارسلونا برای فصل نقل و انتقالاتی پیش رو است و در این میان فیلیپ کوتینیو قربانی بازگشت او به نوکمپ می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkd5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد جدید اینتر به بارسلونا برای جذب ویدال