تاریخ انتشار: 1398/12/17 09:34
کد خبر: 68457

اورتون قصد فروش لیتون بینز را ندارد

سرمربی تیم فوتبال اورتون اعلام کرد این باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد مدافع تیمش است. تاریخ انتشار: 06:40 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۷۷ به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال اورتون به صورت رسمی اعلام کرد که قصد فروش لیتون بینز را ندارد. او همچنین گفت که به باشگاه پیشنهاد کرده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. مدافع چپ تیم اورتون در تابستانی که گذشت، قرارداد خود را به مدت یک فصل با این باشگاه تمدید کرد. بینز تا اینجای فصل فقط ۵ بازی برای اورتون انجام داده است. با این حال، در شرایطی که شایعات جدایی وی در انتهای فصل مطرح شده بود، آنچلوتی اعلام کرد می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر هم بینز را در اختیار داشته باشد. آنچلوتی به سایت رسمی باشگاه اورتون گفت: ما قصد داریم بینز را حفظ کنیم. به زودی مذاکرات با او و مدیر برنامه‌هایش آغاز می‌شود. خیلی به نفع ما است که بتوانیم قراردادش را تمدید کنیم. بینز از نظر جسمی مشکلی ندارد، اما بستگی به خودش دارد که بخواهد در اورتون بماند یا از اینجا برود، ولی تمایلی به ترک تیم از سوی بینز نمی‌بینم.
 اورتون قصد فروش لیتون بینز را ندارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال اورتون به صورت رسمی اعلام کرد که قصد فروش لیتون بینز را ندارد. او همچنین گفت که به باشگاه پیشنهاد کرده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

مدافع چپ تیم اورتون در تابستانی که گذشت، قرارداد خود را به مدت یک فصل با این باشگاه تمدید کرد. بینز تا اینجای فصل فقط ۵ بازی برای اورتون انجام داده است.

با این حال، در شرایطی که شایعات جدایی وی در انتهای فصل مطرح شده بود، آنچلوتی اعلام کرد می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر هم بینز را در اختیار داشته باشد.

آنچلوتی به سایت رسمی باشگاه اورتون گفت: ما قصد داریم بینز را حفظ کنیم. به زودی مذاکرات با او و مدیر برنامه‌هایش آغاز می‌شود. خیلی به نفع ما است که بتوانیم قراردادش را تمدید کنیم. بینز از نظر جسمی مشکلی ندارد، اما بستگی به خودش دارد که بخواهد در اورتون بماند یا از اینجا برود، ولی تمایلی به ترک تیم از سوی بینز نمی‌بینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gql8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گواردیولا: آنچلوتی به شکل عجیبی جنتلمن است