تاریخ انتشار: 1398/12/17 19:09
کد خبر: 68392

چشم هواداران چلسی از پیراهن فصل بعد

کمپانی نایکی پیراهن سوم فصل بعد چلسی را بسیار شبیه به پیراهن اول باشگاه کریستال پالاس طراحی کرده است. اتفاقی که واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.
چشم هواداران چلسی از پیراهن فصل بعد

امروز وبسایت فوتی هدلاینز از پیراهن سوم چلسی برای فصل 21-2020 رونمایی کرد. پیراهنی با راه های آبی و قرمز و بسیار شبیه به پیراهن اول باشگاه کریستال پالاس از جنوب شهر لندن.

روی این پیراهن همچنین نام کمپانی تلفن همراه 3 به عنوان اسپانسر دیده می شود تا مشخص شود که باشگاه آبی پوش لندن از فصل بعد این کمپانی را تبلیغ خواهد کرد.

انتشار تصویر این پیراهن با موجی از واکنش های منفی توسط هواداران چلسی روبرو شد. آنها باور نمی کردند که تیم محبوب شان فصل بعد به عنوان پیراهن سوم قرار است پیراهنی شبیه به پالاس را استفاده کند.

یکی از هواداران در این رابطه توئیت کرده است:« نه، ما پالاس نیستیم. این را متوقف کنید.»

 

هوادار دیگری نوشته است که بهتر است لوگوی پالاس را روی این پیراهن بگذارید چون این پیراهن چلسی نیست. و دیگری نوشته است که این املای غلطی از نام باشگاه کریستال پالاس است.

هواداری دیگر نوشته است که حداقل سعی کنید مثل پالاس بازی نکنید.

شایعات زیادی در مورد تلاش چلسی برای جذب ویلفرد زاها مهاجم پالاس شنیده می شود و پیراهن سوم فصل بعد چلسی شاید زاها را به غرب لندن بیاورد. این قضیه نیز به دستمایه شوخی هواداران بدل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdbpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلهای بازی چلسی 1-2 کریستال پالاس + فیلم