تاریخ انتشار: 1398/12/17 22:03
کد خبر: 68365

آرسنال موفق به شکست تاتنهام شد

آرسنال در ادامه روند خوب خود با میکل آرتتا امروز با یک گل مقابل وستهام به پیروزی رسید.
آرسنال موفق به شکست تاتنهام شد

آرسنال امروز در چارچوب رقابتهای هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان وستهام بود و در نهایت موفق شد به سختی و با یک گل حریف خود را شکست دهد تا به روند خوب خود با میکل آرتتا ادامه داده باشد.

تیم مهمان یعنی وستهام در این بازی کار را طوفانی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه محکم بازیکنان این تیم بعد از برخورد به تیر دروازه راهی کرنر شد تا بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شود.

چند دقیقه بعد وستهام دوباره و روی یک ضد حمله فوق العاده روی دروازه آرسنال خطر ایجاد کرد. با این وجود پاس بی دقت مایکل آنتونیو باعث شد که این موقعیت نیز برای تیم مهمان از دست برود.

چند دقیقه بعد آرسنال اولین حمله جدی و مهم خود را روی دروازه وستهام ترتیب داد که شوت مسوت اوزیل به شکلی فوق العاده توسط فابیانسکی مهار شد.

حملات آرسنال ادامه داشت و این تیم در دقیقه ۲۲ توسط مدافع یونانی خود یعنی سوکراتیس یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه سر او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه نیمه اول نیز آرسنال توپ و میدان را در اختیار داشت اما موفق به باز کردن دروازه وستهام نشد تا دو تیم با همان نتیجه بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز با برتری نسبی آرسنال نسبت به وستهام آغاز شد و این تیم چند دقیقه بعد از آغاز بازی روی حرکت انکیتا به موقعیت خوبی دیت یافت اما بازهم فابیانسکی ناجی دروازه وستهام شد.

چند دقیقه بعد وستهام و روی یک حرکت فوق العاده و با ضربه سر مایکل آنتونیو در آستانه به ثمر رساندن گل قرار داشت اما واکنش استثنایی برند لنو مانع از این اتفاق شد.

مهمترین اتفاق بازی امشب اما در دقیقه ۸۰ بازی رخ داد؛ جایی که شوت پیر امریک اوبامیانگ بعد از برخورد به مدافع وستهام مقابل جلوی پای مسوت اوزیل قرار گرفت و این ستاره آلمانی نیز الکساندر لاکازت را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز گل اول آرسنال را به ثمر رساند. با این حال کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد اما بعد از مراجعه به VAR مشخص شد که گل در شرایط سالم به سر رسیده به این ترتیب بازی ۱-۰ شد.

بعد از گلزنی آرسنال، این وسط آن بود که کنترل بازی را در اختیار گرفت و فشار زیادی روی دروازه توپچی ها وارد کرد اما حملات آنها بی نتیجه ماند تا بازی با همان نتیجه ۱-۰ خاتمه پیدا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q75rn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال و تاتنهام به‌دنبال مدافع فرانسوی