تاریخ انتشار: 1398/12/17 22:19
کد خبر: 68364

واکنش فوق العاده پرخاشگرانه کلوپ،پس از به ثمر رسیدن گل تساوی!

سرمربی تیم لیورپول پس از برد مقابل بورنموث مجددا بر خطا بودن گل حریف تاکید کرد.
واکنش فوق العاده پرخاشگرانه کلوپ،پس از به ثمر رسیدن گل تساوی!

در اولین بازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز لیورپول میزبان بورنموث بود. شاگردان کلوپ بعد از چند بازی دور از انتظار و از دست دادن یک تورنمنت حذفی به علاوه رکورد شکست ناپذیری در لیگ، امروز تحت فشار زیادی بودند که خود را به روند قبلی برگردانند.

اما دیدار امروز بر خلاف روندی که قرمزها نیاز داشتند شروع شد. در دقایق نخست بازی کالوم ویلسون موفق شد دروازه لیورپول را باز کند تا فشار بر روی تیم میزبان بیشتر شود. با همه این ها ولی آنچه تنش را در آنفیلد بعد از این گل بالا برد، تصمیم داور و تیم نظارت ویدیویی بود.

در صحنه گل، کالوم ویلسون ابتدا جو گومز را با دست شارژ می کند و سپس پاسی می دهد که برگشت آن به خودش، منجر به باز شدن دروازه لیورپول می شود. کلوپ و تمام هواداران لیورپول معتقد بودند ویلسون روی گومز خطا کرده و انتظار داشتند بعد از بررسی VAR این گل مردود اعلام شود ولی این اتفاق رخ نداد و لیورپول در کمال ناباوری از حریف خود عقب افتاد.

هرچند در ادامه گل های صلاح و مانه لیورپول را پیش انداخت و صدرنشین لیگ انگلیس به یک پیروزی خانگی دست یافت، اما کلوپ پس از بازی هم صراحتا اعتقاد خود را درباره گل بورنموث مطرح کرد و گفت که به نظرش این گل 100 درصد خطا بوده است.

کلوپ پس از پذیرفته شدن گل بورنموث به شدت عصبانی شده بود و واکنش فوق العاده پرخاشگرانه ای هم پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش در مقابل داور چهارم بازی نشان داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6xoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ:این وضعیت من را نگران نمی‌کند!