تاریخ انتشار: 1398/12/17 22:30
کد خبر: 68363

کونته:برای بازی مقابل یوونتوس آماده هستیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این بار دیدار یوونتوس مقابل اینتر از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کونته:برای بازی مقابل یوونتوس آماده هستیم

فردا شب یوونتوس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران در تورین پذیرای اینتر خواهد بود. نشست مطبوعاتی آنتونیو کونته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده و این سرمربی ایتالیایی در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی باشگاه اینتر، در مورد این دیدار صحبت کرده است.

آنتونیو کونته گفت: "این دیدارهمیشه یک بازی بزرگ خواهد بود، اما اکنون این بدان معنی است که در بالای جدول نیز اتفاق بزرگی رخ خواهد داد. ما علیرغم مشکلات، برای این بازی آماده هستیم، زیرا تغییر برنامه ها و نداشتن برنامه بازی برای این دیدار آسان نبود.

همانطور که به بازیکنانم گفتم، ما باید در این شرایط عملکرد خوبی داشته تا سریع سازگار شده و به سختی کار کنیم. بازیکنان فوق العاده هستند، زیرا آنها همیشه آماده فداکاری و بهبود استانداردها هستند تا بتوانیم در این دیدار که نقش بزرگی در معادلات بالای جدول دارد، به میدان برویم.

اجتناب ناپذیر است که حضور هواداران به ویژه در چنین بازی های پرتماشاگری، یک مؤلفه مهم است. با این حال در این لحظه بسیار حساس، سلامتی شهروندان در درجه اول اهمیت قرار دارد و ما باید موارد تا حد امکان با اطمینان حاصل شود. این یک وضعیت دشوار است، همه ما خانواده داریم و نمی توانیم آنچه اتفاق می افتد را نادیده بگیریم. علیرغم این موضوع، از نظر حرفه ای مهم است که ما تاریخ بازی را دانسته و برنامه ای روشن داشته باشیم.

شرایط روملو لوکاکو؟ از عملکرد این بازیکن در سال اول روملو حضور در ایتالیا خوشحالم. لوکاکو نمونه مثبتی برای ترکیب تیم بوده، زیرا او خیلی تلاش می کند تا خودش و تیم پیشرفت کنند. من از نمایش او بسیار خوشحالم، اما فراموش نکنیم که تیم نیز در خدمت او تلاش می کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5wnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چرا اعلام نام سرمربی جدید اینتر به تعویق افتاد؟