تاریخ انتشار: 1398/12/18 00:42
کد خبر: 68351

لمپارد: آنچلوتی نزد هواداران چلسی محبوبیت زیادی دارد/ از درخشش گیلمور لذت بردم

فرانک لمپارد، احترام سرمربی رقیب آتی تیمش روی سکوهای استمفورد بریج را زیاد می‌داند.
 لمپارد: آنچلوتی نزد هواداران چلسی محبوبیت زیادی دارد/ از درخشش گیلمور لذت بردم

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از احترام ویژه کارلو آنچلوتی، سرمربی رقیب نزد هواداران تیم لندنی گفت.

 سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: دیدار خوبی خواهد شد. آنچلوتی اینجا نزد هواداران از احترام زیادی برخوردار است. کارلتو یک جنتلمن واقعی و سرمربی شگفت انگیزی است. زیر نظر او، فصل خوبی را سپری کردم. آنچلوتی سرمربی بزرگی است و همیشه  روابط بسیار خوبی برقرار می‌کند.  او هم از لحاظ تاکتیکی خوب است و هم از لحاظ رفتاری عالی عمل می‌کند. همیشه با او در ارتباط بودم و این رابطه ادامه خواهد داشت. 

لمپارد در ادامه افزود: ویروس کرونا قطعا می‌تواند فضای استادیوم را عوض کند اما باید ببینیم تا چه  اندازه تاثیرگذار است. بعضی چیزها از اهمیت بیشتری برخوردارند. قرار نیست باهم دست بدهیم. دستور پزشکان و هرآنچه را که لازم است، انجام خواهیم داد.  از الان صحبت کردن در مورد تابستان واقعا زود است. فعلا کارهای بزرگی داریم که باید انجام بدهیم. از درخشش گیلمور لذت کافی را بردم. او  پسر با اراده و باهوشی است و همه چیز را درک می‌کند.

او در پایان افزود: لوفتوس چیک و پولیشیچ در حال آماده شدن  هستند تا بتوانند در بازی‌ها حضور پیدا کنند. کواچیچ هنوز آماده نیست و شرایط ویلیان باید بررسی شود. حضور یا عدم حضور او، سوال اصلی ما برای بازی یکشنبه شب است.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486gnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد: ژیرو در چلسی خیلی حرفه‌ای بوده است