تاریخ انتشار: 1398/12/18 18:06
کد خبر: 68296

نبود رونالدو برای رئال مادرید گران تمام شد + عکس

رئال مادرید پس از جدایی رونالدو تنها دو بار موفق به گل کردن ضربات کاشته شده است. نبود رونالدو از این حیث برای کهکشانی ها گران تمام شده است.
نبود رونالدو برای رئال مادرید گران تمام شد + عکس

رئال مادرید امشب در زمین رئال بتیس بازی دشواری پیش رو دارد و برای بازگشت به صدر نیاز مبرم به کسب پیروزی خواهد داشت. بنیتو ویامارین آخرین ورزشگاهی است که رئال توانسته در آن از روی ضربه کاشته به گل برسد.

13 ژانویه 2019 بود که دنی سبایوس در دقایق پایانی بازی توانست برای رئال مادرید گلزنی کند و برتری 1-2 برابر بتیس را به ثبت برساند. پس از آن رئال دیگر موفق به گلزنی از روی ضربات کاشته نشده است.

در این مدت البته رودریگو گوئس جولای گذشته در بازی دوستانه برابر بایرن موفق به گلزنی از روی ضربه کاشته شد ولی در بازی های رسمی رئال موفق به گلزنی از این راه نشده است.

 

 

Image result for cristiano free kick goals

 

 

از 27 ضربه کاشته رئال هیچ کدام به گل تبدیل نشده و در این بین گرت بیل بیش از همه پشت ضربات کاشته قرار گرفته است. یک ضربه او در بازی برابر پی اس جی به تیر برخورد کرد و با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد. ایسکو و کاسیمیرو نیز هر کدام 4 بار پشت ضربات کاشته ایستاده اند و ضربات شان به گل تبدیل نشدند.

در این مدت همچون رئال تیم های اوساسونا(22 بار) و مایورکا(12 بار) نیز در گل کردن ضربات کاشته ناموفق بوده اند.

جالب اینکه در همین مقطع بارسلونا توانسته به 68 ضربه کاشته دست پیدا کند و هشت بار توسط لیونل مسی به گل رسیده است.

Image result for cristiano free kick goals

رونالدو زمانی که در رئال بود، مامور ضربات کاشته بود و در 9 فصل حضورش در رئال 444 بار پشت کاشته ها قرار گرفت و 33 گل نیز به ثمر رساند. رئال پس از جدایی او در ضربات پنالتی به مشکل برخورد نکرده و سرخیو راموس به خوبی توانسته پنالتی ها را گل کند ولی کهکشانی ها در ضربات کاشته وضعیت خوبی ندارند.

پس از جدایی رونالدو تنها ایسکو برابر رم و سبایوس برابر بتیس از روی ضربات کاشته گلزنی کرده اند در حالی که بارسا در همین مقطع 89 بار به ضربات کاشته دست یافته و 12 گل نیز توسط مسی به گل رسیده است.

در تیم فعلی رئال، گرت بیل از سال 2015 تا به امروز  سه ضربه کاشته را گل کرده،  خامس نیز سه گل از این طریق به ثمر رسانده و مقابل نام ایسکو، آسنسیو، راموس و ناچو نیز یک گل به ثبت رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dbp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛ رونالدو قصد بازگشت به رئال را دارد!