تاریخ انتشار: 1398/12/18 20:19
کد خبر: 68277

ستاره مشهور برزیلی 6 ماه به زندان می رود!

مسئولان بازپرسی دادگاه نیز به او گفته اند که قبول دارند این ستاره سابق فوتبال در جریان جعلی بودن پاسپورت خود نبوده است، اما قاضی دادگاه همچنان پرداخت جریمه مالی یا حداقل آزادی مشروط از طریق وثیقه رانپذیرفته است.
ستاره مشهور برزیلی 6 ماه به زندان می رود!

بعد از آنکه مشخص شد رونالدینیو، مهاجم سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا با پاسپورت جعلی وارد پاراگوئه شده است، او و برادرش در زندان تحت بازجویی قرار گرفتند و دادگاه اول آنها برگزار شد . قاضی پرونده به نظر می رسد همچنان لجبازی می کند و تاکید دارد ستاره مشهور برزیلی در زندان بماند. طبق حکمی که او امروز صادر کرد، ستاره سابق و مشهور تیم‌های بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی باید به همراه برادرش شش ماه در زندان بماند.

رونالدینیو به همراه برادرش روبرتو ده‌آسیس چهارشنبه گذشته به جرم جعل سند و استفاده از گذرنامه‌ای تقلبی که او را دارای ملیت پاراگوئه‌ای معرفی کرده بود، در شهر آسونسیون، بازداشت شد. دادستانی پاراگوئه به قاضی رسیدگی کننده به پرونده رونالدینیو پیشنهاد کرد که به جای حبس مجازات دیگری برای ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل در نظر بگیرد.

رونالدینیو امروز از طریق خود به حکم شش ماهه اعتراض کرده و اعلام کرد که اطلاعی از جعلی بودن پاسپورت نداشته است و مسئولان بازپرسی دادگاه نیز به او گفته اند که قبول دارند این ستاره سابق فوتبال در جریان جعلی بودن پاسپورت خود نبوده است، اما قاضی دادگاه همچنان پرداخت جریمه مالی یا حداقل آزادی مشروط از طریق وثیقه رانپذیرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ambre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار تصمیم نهایی خود را گرفت!