تاریخ انتشار: 1398/12/18 21:27
کد خبر: 68267

سرمربی میلان: می‌توانستیم برنده بازی باشیم / شکست تنها تقصیر خودمان بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش مقابل جنوا نمایش نسبتا قابل قبولی ارائه داده است.
سرمربی میلان: می‌توانستیم برنده بازی باشیم /  شکست تنها تقصیر خودمان بود

میلان که طی هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی کسب کرده بود امروز از سری مسابقات هفته بیست و ششم سری آ در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود و در کمال تعجب با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. موضوعی که می تواند جایگاه ششمی این تیم در جدول را با تغییرات زیادی روبرو کند.

استفانو پیولی پس از پایان بازی گفت: " واضح است که بازی کردن در غیاب تماشاگران اصلا خوب نیست. این موضوع برای همه تیم‌ها صادق است به خصوص تیم هایی که میزبان هستند. علاوه بر همه اینها ما این شانس را داشتیم که در بازی مقابل جنوا کیفیت خودمان را به اثبات برسانیم. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما این اتفاق رخ نداد و این شکست تنها تقصیر خودمان بود.

در مورد اینکه آیا سری آ باید ادامه پیدا کند یا خیر افرادی هستند که اطلاعات بیشتری از من دارند و باید در این باره تصمیم گیری کنند. "

پیولی در ادامه گفت: " نیاز به توجیه کردن این شکست وجود ندارد. با وجود بازی پشت درهای بسته و همه مشکلات داخلی باشگاه، ما باید در لحظات کلیدی مسابقه بهتر عمل می‌کردیم. نمی‌توانم بگویم عملکرد بدی داشتیم چرا که ۲۲ شوت روانه دروازه حریف کردیم اما تنها یک ضربه داخل چهارچوب بود. "

پیولی در رابطه با اخراج بوبان نیز گفت: " این موضوع را متوجه شدم اما باید بگویم که تنها به روی کار خودم در میدان تمرکز کردم و اصلاً نگران اخراج شدن نیستم. نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد ولی اینجا یک باشگاه بزرگ است و ما باید تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlakn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی میلان در سری آ