تاریخ انتشار: 1398/12/19 10:38
کد خبر: 68237

اریکسن در اینتر برای کونته مشکل‌ساز می‌شود

پائولو دی‌کانیو می‌گوید عملکرد کریستین اریکسن در بازی دیشب اینتر مقابل یووه نشان داد که او در آینده در این تیم برای آنتونیو کونته مشکل‌ساز خواهد شد.
 اریکسن در اینتر برای کونته مشکل‌ساز می‌شود

پائولو دی‌کانیو می‌گوید عملکرد کریستین اریکسن ستاره جدید اینترمیلان که اخیرا از باشگاه تاتنهام به اینتر منتقل شده در بازی دیشب این تیم مقابل یوونتوس نشان داد که او در آینده برای سرمربی نراتزوری، آنتونیو کونته مشکل‌ساز خواهد شد.

اریکسن در این مدت هشت بازی برای اینتر انجام داده که تنها در سه تای آنها بازیکن فیکس بوده. او در این مدت یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است که هر دوی آنها در لیگ اروپا بوده است. اریکسن دیشب در دربی ایتالیا و بازی اینتر مقابل یوونتوس در نیم ساعت پایانی مسابقه در زمین حضور داشت. دی‌کانیو در پایان بازی مدعی شد که کونته دیر یا زود باید برای مساله اریکسن فکری بکند چون در غیر اینصورت اریکسن برایش به یک معضل تبدیل خواهد شد.

دی‌کانیو به اسکای اسپورتز گفت:" اریکسن برای کونته مشکل‌ساز خواهد شد. او مثل دیگو کاستا نیست که اگر به او بازی ندهید ممکن است با شما دعوا کند. اریکسن مثل هازارد است. بازیکنی ساکت که کمتر به چشم می‌آید و هیچوقت گله و شکایت نمیکند ولی روبرو شدن و صحبت کردن صریح با او واقعا سخت است. اریکسن در تاتنهام می‌توانست توپهای خطرناک را از دست بدهد چون کسانی بودند که به خاطر او میدویدند ولی در اینتر چنین چیزی غیرممکن است. او سرعت کافی ندارد و در نبردهای تن به تن خودش را با حریف درگیر نمی‌کند. البته فوتبال ایتالیا هم خیلی سریع نیست ولی اریکسن در طول دوران فوتبالی‌اش سرعت خیلی کمی داشته و این مشکل‌ساز می‌شود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mora5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش بالوتلی به گلزنی ایبرا/خوش آمدی دماغ گنده