تاریخ انتشار: 1398/12/19 22:14
کد خبر: 68158

بارسا در پی تمدید قرارداد گلر آلمانی

مدیران باشگاه بارسلونا تمرکزشان را بر روی تمدید قرارداد دروازه‌بان آلمانی خود گذاشته‌اند.
بارسا در پی تمدید قرارداد گلر آلمانی

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبر داد، مدیران باشگاه بارسلونا اولویت خود را روی تمدید قرارداد مارک آندره تِراِشتگن گذاشته‌اند. نشریه مادریدی «آ اِس» هم گزارش داد باشگاه بارسلونا قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید دروازه‌بان تیم ملی آلمان را تا سال ۲۰۲۴ حفظ کند.

در روز‌های اخیر رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که باشگاه چلسی قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده این دروازه‌بان آلمانی را به خدمت بگیرد، این در حالی است که شایعه شده کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی آبی‌های لندنی مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

این دروازه‌بان آلمانی که در سال ۲۰۱۴ از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به آبی‌واناری‌ها ملحق شد، در دو فصل اول حضورش در این تیم جایگاه ثابتی نداشت، اما با جدایی کلودیو براوو از این تیم در سال ۲۰۱۶، تبدیل به دروازه‌بان شماره «یک» بارسا شد و اکنون یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم هم به شمار می‌رود.

تِراِشتگن ۲۷ ساله که قرارداد فعلی‌اش با کاتالان‌ها در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید، تاکنون با بارسلونا به عناوین مختلفی از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxowo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بارسلونا در راه رونالدو/ یوونتوس مقصد بعدی؟