تاریخ انتشار: 1398/12/19 23:36
کد خبر: 68150

مورینیو: شاید یک بازیکن لایپزیگ برای ما گل بزند!/ تاتنهام تنها باشگاه بدون جام من نخواهد بود

ژوزه مورینیو امیدوار به جبران شکست خانگی مقابل راسنبال لایپزیگ است.
 مورینیو: شاید یک بازیکن لایپزیگ برای ما گل بزند!/ تاتنهام تنها باشگاه بدون جام من نخواهد بود

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه راسنبال لایپزیگ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از تلاش برای جبران شکست خانگی دور رفت سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اظهار داشت: دیویس یکی دو  هفته  دیگر غایب خواهد بود.  انتظار ندارم انزونزی دیگر در این فصل بازی کند. به این وضعیت عادت داریم. باید بگویم مصدومیت‌ها بیشتر به ما ضربه روحی وارد کرد چون وقتی 4، 5 مصدوم داشته باشی، دیگر دغدغه خاصی برای نفر ششم و هفتم نخواهی داشت. به بازیکنانم باور دارم و به نظرم می‌توانیم موفق شویم.

او در ادامه افزود: نیمه اول را یک - صفر  واگذار کرده‌ایم. 2  روز پیش هم تا پایان نیمه اول یک - صفر  عقب بودیم. این اتفاق در طول فصل جاری چند باری برای ما رخ داده است. سوال‌تان این است چگونه می‌خواهید در غیاب کین، سون و برخواین  2 گل بزنید. راه‌های زیادی برای گلزنی وجود دارد. حتی یک بازیکن لایپزیش می‌تواند کاری که آنتونیو رودیگر انجام داد را رقم بزند و برای ما گلزنی کند!

مورینیو در ادامه تصریح کرد: دستاوردی که در تاریخ ماندنی می‌شود، برد است. قطعا اگر قهرمان می‌شدیم، خارق العاده بود اما وقتی یک فینال را می‌بازید، مدال خود را کنار می‌اندازید. بزرگ‌ترین دستاورد من در این رقابت‌ها متعلق به زمانی است که در آن قهرمان شدم. معتقدم تاتنهام تنها باشگاهی نخواهد بود که با آن جام کسب نکرده باشم. در هر باشگاه جام گرفته‌ام و اعتقاد دارم در تاتنهام هم به چنین چیزی دست می‌یابم. وقتی یورنته نباشد، با ارسال توپ به محوطه جریمه هم موفق نخواهید شد.رایان سسنیون باید به ما کمک کند.

 او در پایان گفت: رقابت برای بازی کردن در سمت چپ خط دفاعی بین سسنیون و یان فرتونگن است. وقتی در مسابقه‌ای به مدافع چپی نیاز داریم که در حملات شرکت کند، فکر می‌کنم تانگانگا گزینه مناسبی باشد. رایان همچنین می‌تواند در فاز هجومی هم گزینه‌هایی برای ما فراهم کند. به ویژه در غیاب برخواین، فکر می‌کنم وقتش رسیده  تا به رایان سسنیون فرصت بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275e9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: بر خلاف نظرتان در تاتنهام خوشحالم