تاریخ انتشار: 1398/12/20 19:24
کد خبر: 68072

خبری تلخ کلوپ برای هواداران لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید یک خبر خوب درباره جوردن هندرسون و یک خبر بد پیرامون آلیسون بکر به هواداران این تیم داد.
خبری تلخ کلوپ برای هواداران لیورپول

 لیورپول بعد از پیروزی دشوار در بازی ابتدای هفته خود برابر بورنموث و نزدیک‌تر شدن به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، حالا فردا با روحیه مناسب پا به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت.

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت بعد از ارائه نمایشی نه چندان خوب با یک گل از اتلتیکو مادرید شکست خوردند. با این وجود آنها امیدوار هستند که فردا شب با حمایت هواداران شان یک بازگشت فوق العاده دیگر و نهایتاً صعود به مرحله بعد را رقم بزنند.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید گفت: " انتظار دارم که در بازی فردا شب شوت های در چهارچوب بیشتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم. ما باید عملکرد بدی که در بازی در مادرید داشتیم را فردا جبران کنیم. از طرف دیگر هواداران حاضر در آنفیلد نیز یک امتیاز بزرگ برای ما به حساب می‌آیند.

فکر می کنم که بسیاری از بازیکنان اتلتیکو مادرید تا پیش از این در استادیومی مانند آنفیلد، بازی نکرده اند و ما می توانیم فردا شب از همین موضوع برای موفقیت مقابل آنها استفاده کنیم."

سرمربی آلمانی لیورپول در رابطه با مصدومیت دو ستاره این تیم یعنی جوردن هندرسون و آلیسون بکر نیز گفت: " هندرسون برای بازی فردا در دسترس خواهد بود اما آلیسون بکر غایب است و حتی احتمالا دربی مرسی ساید مقابل اورتون را هم از دست خواهد داد.
نمی دانم که هندرسون در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا خیر. هر چند که می دانم اما نمی خواهم به شما بگویم."

کلوپ در ادامه پیرامون ویروس کرونا نیز گفت: " برخی چیزها از اهمیت بیشتری نسبت به فوتبال برخوردار هستند. با این وجود هر تصمیمی که در این باره اتخاذ شود به آن احترام خواهیم گذاشت."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dbdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فوق العاده پرخاشگرانه کلوپ،پس از به ثمر رسیدن گل تساوی!