تاریخ انتشار: 1398/12/20 23:42
کد خبر: 68047

معاوضه بین یوونتوس و بارسلونا منتفی شد

شبکه TV3 مدعی شد انتقال داگلاس کاستا، وینگر یوونتوس به بارسلونا منتفی شده است.
 معاوضه بین یوونتوس و بارسلونا منتفی شد

بارسلونا در اوایل سال جدید دچار بحران مصدومیت در خط حمله شد و در فاصله زمانی کوتاهی دو مهره هجومی خود یعنی لوییس سوارز و عثمان دمبله را از دست داد تا شرایط برای این تیم دشوار شود.

اما اخبار حاکی از آن است که در آن مقطع بارسا برای خرید داگلاس کاستا، وینگر 29 ساله و برزیلی یوونتوس اقدام کرده است. مذاکراتی بین دو طرف انجام شده و قرار بوده در ازای انتقال این بازیکن به استادیوم نوکمپ، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا به یوونتوس برود.

البته در نهایت مذاکرات بین طرفین به نتیجه نرسیده و این انتقال نیز منتفی شده است. با توجه به بازگشت ستاره های بارسلونا در ماه های پیش رو و البته برنامه این باشگاه برای خرید مهره های هجومی، دیگر بعید است بلوگرانا تمایلی به جذب داگلاس کاستا داشته باشد، اما پرونده انتقال ایوان راکیتیچ به تورین همچنان باز است.

این هافبک 32 ساله و کروات در تابستان قبل نیز به شدت مورد توجه یوونتوس قرار داشت و حتی کریستیانو رونالدو نیز برای فانع کردن او به این انتقال با راکیتیچ تماس گرفته بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اما با توجه به نارضایتی بارسا از عملکرد راکیتیچ، احتمالا یوونتوس دوباره برای خرید او اقدام خواهد کرد و در این تابستان شانس بیشتری برای رسیدن به این هدف خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zogbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا و یوونتوس به دنبال معاوضه راکیتیچ و کاستا