تاریخ انتشار: 1398/12/21 21:50
کد خبر: 67950

فلیک در سمت سرمربی گری بایرن مونیخ ابقا خواهد شد؟

با این روند فوق العاده به نظر می رسد که هانسی فلیک در سمت سرمربی گری بایرن مونیخ ابقا خواهد شد. با این وجود او شروطی نیز خواهد داشت که نشریه بیلد به آن ها اشاره کرده است.
فلیک در سمت سرمربی گری بایرن مونیخ ابقا خواهد شد؟

بایرن مونیخ فصل را با سرمربی کروات خود یعنی نیکو کواچ آغاز کرد. با این وجود کسب چند نتیجه ضعیف باعث شد که کواچ از هدایت باواریایی‌ها برکنار شود و جای خود را به دستیارش یعنی هانسی فلیک بدهد.

بعد از روی کار آمدن فلیک اوضاع بایرن به طور کلی تغییر کرد و این تیم طی هفته‌های اخیر نتایج فوق‌العاده کسب کرده است؛ تیم فیلیک در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفته است؛ موضوعی که باعث شده مسئولان بایرن مونیخ به فکر تمدید قرارداد با فلیک و نگه داشتن او در تیم شان بیفتند.

900

در همین رابطه نشریه بیلد در گزارشی مدعی شده که هانسی فلک برای باقی ماندن به عنوان سرمربی بایرن مونیخ سه درخواست از مدیران این تیم دارد. اول از همه اینکه او درخواست کرده که در تابستان آینده سه بازیکن در سه پست مختلف جذب شوند. ثانیا او در انتخاب بازیکن برای نقل و انتقالات اختیار تام داشته باشد و بازیکنان جذب شده احتمالی یا لیست خروجی کاملاً بر اساس نظر این سرمربی باشد و در آخر اینکه میروسلاو کلوزه به عنوان دستیار کار خود را در کنار او آغاز کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275yrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بایرن مونیخ ماندنی است!