تاریخ انتشار: 1398/12/21 22:03
کد خبر: 67949

ستاره لایپزیش به نیمکت نشینی اش واکنش نشان داد

امیل فورسبرگ، مهاجم 28 ساله لایپزیش مدعی شد شکایتی از نیمکت نشینی ندارد.
ستاره لایپزیش به نیمکت نشینی اش واکنش نشان داد

امیل فورسبرگ دیشب در نیمه دوم دیدار مقابل تاتنهام وارد میدان شده و موفق شد گل سوم تیمش را در جریان این برتری بزرگ و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. امیل فورسبرگ که این فصل از 17 بازی از 36 بازی لایپزیش بازی کرده و در بسیاری از بازی ها نیمکت نشین بوده، اما مدعی شد تا زمانی که بتواند تلاش خواهد کرد و گله ای ندارد.

امیل فورسبرگ گفت: "پیروزی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن برای اولین بار را به مرحله یک چهارم نهایی برای باشگاه، هواداران و همه بازیکنان احساسی شیرین بود. من افتخار می کنم که بخشی از تیم و بخشی از این باشگاه هستم.

همیشه گفته ام هر چقدر بازی کنم شکایت و گله ای نخواهم کرد، اگر بیرون باشم با تمام وجود از تیم حمایت کرده و اگر به میدان بیایم نیز با تمام وجود بازی خواهم کرد. من پنج سال برای لایپزیش بازی کردم و احساس می کنم یکی از اعضای این باشگاه هستم. من دیگر نمی توانم بیش از این کار دیگری انجام دهم. ما باید در کنار هم سرگرم شده و این احساس را داشته باشیم که می توانیم به هر چیزی دست یابیم. اگر اینگونه احساس کنیم، شرایط خوب به نظر می رسد. این تیم می تواند مسیری طولانی را طی کند. شوخی نمی کنم، اما ما باید به خودمان مسلط بوده و ببینیم حریف بعدی چه تیمی خواهد بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oypj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل ناگلزمن - مورینیو این بار در ردبول آره نا
لایپزیش-تاتنهام؛