تاریخ انتشار: 1398/12/22 22:07
کد خبر: 67840

پاسخ PSG به کری خوانی ستاره نروژی

به نظر می رسد که دلیل اصلی تقلید خوشحالی ارلینگ هالند توسط بازیکنان پی اس جی، انتشار یک تصویر توسط خود این بازیکن بوده است.
 پاسخ PSG به کری خوانی ستاره نروژی

روز چهارشنبه هیچ هواداری در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور نداشت تا شاهد پیروزی ۲-۰ پاری سن ژرمن مقابل دورتموند و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد چرا که این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شده بود.

دورتموند در حالی وارد فرانسه شد که می‌توانست با یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود کند اما در دقیقه ۲۸ فوق ستاره برزیلی پی اس جی یعنی نیمار دروازه زنبورها را گشود. نکته جالب درباره این گل اما به خوشحالی بعد از گل نیمار برمی‌گردد؛ جایی که او به سبک ستاره نروژی دورتموند یعنی ارلینگ هالند به خوشحالی پرداخت.

این اما پایان کار نبود و بازیکنان پاری سن ژرمن بعد از پیروزی دو گله و صعود به مرحله بعدی رقابت ها نیز دسته جمعی چنین کاری را انجام دادند و به سبک هالند برد خود را جشن گرفتند.

اقدام نیمار و بازیکنان پاری سن ژرمن با انتقادات فراوانی در فضای مجازی و رسانه ها روبرو شد زیرا بسیاری معتقد بودند که بازیکنان پی اس جی دست به تمسخر ستاره جوان دورتموند زده اند که کاری ناشایست و زشت تلقی می شود.

با این وجود به نظر می رسد که حالا دلیل این خوشحالی بعد از گل فاش شده است؛ گویا ارلینگ هلند پیش از بازی دیشب در صفحه شخصی خود دست به کری خوانی برای تیم فرانسوی زده و با قرار دادن عکسی نوشته بود: " پاریس شهر من است نه شما"

ادعا می شود که هالند این تصویر را در حساب اسنپ چت خود قرار داده است اگرچه هنوز مشخص نیست که این تصویر واقعی است یا اینکه توسط شخص ثالث ویرایش شده و متعاقباً در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p67zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دلیل گریه نیمار در پارک دو پرنس چه بود؟(عکس)