تاریخ انتشار: 1398/12/25 21:26
کد خبر: 67538

یونایتد برای خرید سانچو نیاز به فروش پل پوگبا دارد

به نظر می رسد که منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو از دورتموند نیاز به فروش هافبک فرانسوی خود یعنی پل پوگبا داشته باشد.
یونایتد برای خرید سانچو نیاز به فروش پل پوگبا دارد

منچستریونایتد در زمستان برونو فرناندز و اودیون ایگالو را به خدمت گرفت. موضوعی که تأثیر شگرفی در عملکرد شیاطین سرخ داشت و آن ها در چند بازی گذشته نمایش های فوق العاده ای را ارائه داده‌اند. از طرف دیگر منچستریونایتد حالا به کسب رتبه چهارم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آینده امیدوار تر شده است.

با وجود خرید این دو بازیکن اما به نظر می رسد که منچستریونایتد برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در رقابت‌های فصل آینده نیاز به خرید چند بازیکن داشته باشد. همچنین به نظر می رسد که ستاره جوان دورتموند یعنی جیدون سانچو گزینه اصلی سران یونایتد برای خط حمله باشد.

با این وجود نشریه دیلی میل انگلیس گزارش داده که منچستریونایتد از نظر مالی برای خرید سانچو نیاز به فروش پل پوگبا دارد. ستاره فرانسوی بیشتر زمان این فصل را به دلیل مصدومیت غایب بوده و به نظر می رسد که هم باشگاه و هم خود پوگبا علاقه‌ای به ادامه همکاری نداشته باشند. از طرف دیگر رئال مادرید و یوونتوس مشتری جدی این بازیکن به حساب می آیند؛ انتقالی که می‌تواند از نظر مالی به شیاطین سرخ برای جذب جیدون سانچو کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nq5xr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان لیون جایگزین پوگبا خواهد شد!