تاریخ انتشار: 1398/12/27 18:58
کد خبر: 67355

بهترین بازیکنان دریبل زن فوتبال اروپا + تصاویر

سایت هواسکورد اقدام به معرفی تیم منتخب بهترین دریبل زنان حال حاضر فوتبال اروپا به تفکیک پست پرداخت.

رقابت های فوتبال اروپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاده اند و احتمالا در ماه های می و ژوئن پیگیری خواهند شد. به تعویق افتادن یورو 2020 کمک بزرگی بود برای اینکه لیگ های اروپایی فرصت کافی برای برگزاری هفته های باقیمانده خود داشته باشند.

Post image

در تمام لیگ ها تقریبا دو سوم بازی ها انجام شده و وبسایت هواسکورد اقدام به معرفی بهترین بازیکنان دریبل زن 5 لیگ معتبر اروپا(انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه) به تفکیک پست کرد. سیستم انتخاب شده 1-4-1-4 است.

در پست دروازه بانی سرجیو هررا گلر اوساسونا قرار دارد که تا به اینجای فصل سه دریبل موفق داشته است.

Image result for UPAMECANO

در دفاع راست اشرف حکیمی ستاره مراکشی دورتموند را می بینیم که موفق به زدن 61 دریبل شده است. زوج مدافع میانی این تیم را نیز بیراسکی و اوپامه کانو از جنووا و لایپزیش تشکیل می دهند که به ترتیب 27 و 23 دریبل موفق داشته اند.

 

در سمت چپ دفاع به آلفونسو دیویس پدیده این فصل بایرن می رسیم. این ستاره کانادایی 64 دریبل موفق داشته است.

در خط میانی و به عنوان بال راست به آداما ترائوره موتور توقف ناپذیر وولوز می رسیم که توانسته 144 دریبل موفق بزند. این ستاره سابق بارسا با سرعت خیره کننده خود یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر بوده و حتی به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شده است. گفته می شود رئال هم برای فصل بعد خواهان اوست.

ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس هم به عنوان بال چپ با 136 دریبل موفق قرار دارد.

کاسترویلی به عنوان هافبک دفاعی با 76 دریبل موفق در این تیم جای گرفته است و جلوتر از او نبیل فکیر ستاره فرانسوی بتیس با 73 دریبل موفق و نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی با 90 دریبل موفق قرار دارند. بدون شک اگر مصدومیت و محرومیت های نیمار نبود، بر آمار او اضافه تر نیز می شد.

در خط حمله نیز مسی تک و تنهاست. فوق ستاره آرژانتین بارسا تا به اینجای فصل 118 دریبل موفق داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy5gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شیاطین سرخ تسلیم ویروس کرونا شدند