تاریخ انتشار: 1398/12/28 11:32
کد خبر: 67301

اوبامیانگ؛بمب خبری بارسلونا در تابستان آینده

یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد آرسنال در تابستان سال آینده «پیرامریک اوبامیانگ» را به بارسلونا می فروشد.
اوبامیانگ؛بمب خبری بارسلونا در تابستان آینده

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده مهاجم گابنی توپچی های لندن شنیده شد.فوروارد آفریقایی در نقل و انتقالات زمستانی بسیار به حضور در تیم بارسلونا به خاطر مصدومیت لوئیس سوارس نزدیک شد اما در نهایت همچنان عضو تیم قدیمی شهر لندن باقی ماند.

*اوبامیانگ در راه بارسا

روزنامه اسپورت  گزارش کرد این فوروارد تکنیکی در پایان فصل جاری پیراهن آبی و اناری را به تن خواهد کرد.

این نشریه معتبر که در روزهای اخیر گزارشاتی در این باره منتشر کرده، افزود: آرسنال حالا دیگر به قدر کافی آمادگی دارد که در تابستان آینده با رفتن اوبامیانگ کناربیاید.

نشریه نزدیک به بارسلونا ادامه داد:این بازیکن از امضای قراردادی جدید با لندنی ها امتناع کرد. هر چند که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با آرسنال باقی مانده است. به همین خاطر مدیریت باشگاه انگلیسی چاره ای ندارد که با توجه به وضعیت موجود، بهترین گزینه را مدنظر قراردهد.

*برنامه مدیریت آرسنال

بنابه اعلام این نشریه روسای باشگاه لیگ برتری در مورد گلزن چند سال اخیر تیم شان از نظر رقم فروش به نظری مشترک رسیده اند.

اسپورت نوشت: حالا باشگاه قدیمی می خواهد از راه فروش اوبامیانگ حداقل 55 میلیون یورو درآمد کسب کند. این رقم با توجه به شرایط سنی،کیفیت و عملکرد بازیکن ، رقمی معقول و منطقی در بازار کنونی فوتبال جهان به حساب می آید.

هر چند که تاکنون بارسلونا در عین این که برای در اختیارگرفتن اوبامیانگ ابراز علاقه کرده اما مرتب بر رد و بدل شدن رقمی کم تاکیدکرده  است.

*کلید خوردن پروژه از ژانویه

اسپورت همچنین نوشت بارسلونا از مدت ها قبل پروژه جذب گلزن گابنی را کلید زده است.

این نشریه افزود:بارسا از اوایل ژانویه با موضوع خرید اوبامیانگ، شروع کرد. روسای باشگاه  غیرمستقیم با این بازیکن تماس گرفتند و به اطلاع وی رساندند که با توجه به شرایط سخت پیش آمده برای «لوئیس سوارس» به مهاجم جانشین نیاز دارند.

به همین خاطر گلزن آرسنال در جریان تحولات قرار داشت. البته او باید به خاطر داشتن قرارداد با توپچی ها، به باشگاه انگلیسی گوش فرا می داد.

بعد هم که دید چنین انتقالی به خاطر شرایط آرسنال در فصل جاری، عملا ممکن نیست.

اما برای پایان فصل، او می داند که باشگاهش برنامه های برای فروش وی دارد و به همین خاطر احتمال می دهد راهی تیم کاتالانی شود.

*بمبی که منفجر می شود

نشریه پرمخاطب  به این ترتیب از اوبامیانگ به عنوان بمب خبری بارسلونا در تابستان آینده یاد کرده است.

این روزنامه کاتالان در گزارش خود مدعی است که نزدیکان اوبامیانگ از چند ماه گذشته در یک شهر ساحلی در نزدیکی بارسلونا اقامت دارند و در این مدت به عنوان رابط باشگاه بارسلونا با او عمل کرده‌اند. بارسلونا به شدت به دنبال جذب مهره‌ای می‌گردد که بتواند در نقش شماره 9 برای این تیم بدرخشد و جایگزین بلندمدتی برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته و فعلا مصدوم باشد.

*اوبامیانگ شاید در اینتر

البته گزارش فوق در حالی انتشار می یابد که روزنامه اکسپرس، احتمال خروج اوبامیانگ را از آرسنال در پایان فصل زیاد می داند اما نه به مقصد بارسلونا بلکه این بازیکن عضو اینترمیلان شود.

نشریه انگلیسی عنوان کرد: اینتر آماده است تا در صورت جدایی لاوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی این تیم در تابستان، روی بازیکن آرسنال سرمایه گذاری کند.

اکسپرس از اوبامیانگ به عنوان پلن بی یاد کرده و وی را گزینه شماره یک میلانی ها می داند.

به همین خاطر نوشت: باشگاه میلانی تنها تیمی است که در مقطع کنونی حاضر آوبامیانگ را می‌خواهد و در صورت فروختن لاوتارو به بارسلونا خوشحال خواهد شد که مهاجم 30 ساله گابُنی را خریداری نماید.

*وضعیت اوبامیانگ

اکسپرس افزود:قرارداد اوبامیانگ در ابتدای تابستان 2021 با آرسنال منقضی می‌شود. مبلغ دستمزد این بازیکن 300 هزار پوند در هفته است و توپچی ها با توجه به محدودیت های اقتصادی ، امکان ادامه پرداخت چنین رقم هنگفتی را ندارند.

گلزن تکنیکی در فصل جاری تاکنون 20 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36onnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوبامیانگ علاقه‌ای به تمدید قرارداد با آرسنال ندارد!