تاریخ انتشار: 1398/12/28 12:32
کد خبر: 67293

ستاره یوونتوس گیر زلزله افتاد

کریستیانو رونالدو که برای دور ماندن از خطر کرونا خود را در زادگاهش مادیرا در پرتغال قرنطینه کرده در این جزیره پرتغالی با وقوع زلزله مواجه شد.
ستاره یوونتوس گیر زلزله افتاد

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از زمانی که اعلام شد دانیله روگانی بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و سایر بازیکنان تیم به دستور باشگاه در قرنطینه خانگی قرار گرفتند در شهر زادگاهش مادیرا در کشور پرتغال به سر می‌برد. اما جالب اینجا است که کرونا در مادیرا حالا هدف خشم طبیعت قرار گرفته و چند شب پیش مادیرا شاهد وقوع دو زمین‌لرزه بوده است.

رونالدو به این دلیل قرنطینه خود را در مادیرا سپری می‌کند که او چند روز پیش از قرنطینه خانگی بازکینان یوونتوس در ایتالیا، با کسب اجازه از باشگاه یوونتوس به دیدار مادرش رفته بود که یک عمل جراحی مغز و اعصاب را پشت سر  گذاشته بود.

رونالدو بعد از تماس با باشگاه دریافت که مسئولین یوونتوس خواهان بازگشت او به تورین نیستند و می‌خواهند ستاره بزرگ‌شان تا اطلاع ثانوی در خانه خود در مادیرا بماند و شرایط قرنطینه را رعایت کند.

اما بر اساس گزارش رسانه‌های پرتغالی از بخت کریستیانو، روز یکشنبه صبح جزیره مادیرا شاهد دو زمین‌لرزه نسبتا شدید بوده است. دو زمین‌لرزه حدودا 3.8 ریشتری که صبح یکشنبه مادیرا را لرزانده و مردم وحشت‌زده را روانه خیابان‌ها می‌کند. مادیرا البته حدود یک هفته پیش از آن هم شاهد یک زمین‌لرزه 5.2 ریشتری بود.

بر اساس گزارش‌ها در نتیجه این زمین‌لرزه‌ها به کسی در شهر مادیرا آسیب وارد نشده ولی بعضی از جاده‌های کوهستانی به دلیل ریزش کوه بسته شده است. مادیرا چیزی در حدود 300هزار نفر جمعیت دارد و در 12 سال گذشته شاهد هیچ زلزله‌ای نبوده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk5rz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به دردسر بزرگی افتادند!