تاریخ انتشار: 1398/12/28 22:21
کد خبر: 67228

بکام می تواند ستاره های بزرگی را به اینتر میامی بیاورد

مایکل سیلوستره، مدافع سابق یونایتد، معتقد است که دیوید بکام به واسطه نام بزرگش می تواند ستاره های بزرگی را به تیم خود یعنی اینترمیامی بیاورد.
 بکام می تواند ستاره های بزرگی را به اینتر میامی بیاورد

اینتر میامی اولین فصل حضور خود را در رقابت های MLS پشت سر می گذارد؛ تیمی که اسطوره فوتبال انگلیس یعنی دیوید بکام مالک آن است و البته در دو بازی قبلی خود با شکست روبرو شده است.

انتقال بکهام به لس آنجلس گلکسی در سال ۲۰۰۷ باعث افزایش علاقه مندی ستاره های فوتبال به این لیگ شد تا جایی که بازیکنان صاحب نامی نظیر کاکا، تیری

هانری ، فرانک لمپارد و آندره آ پیرلو هم بعد از بکام راهی MLS شدند.

پس از خرید سهام باشگاه اینتر میامی توسط دیوید بکام، همواره شایعات زیادی درباره احتمال حضور بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تیم او مطرح شده است؛ ستاره سابق منچستریونایتد نیز معتقد است که بکام این توانایی را دارد که بازیکنانی نظیر کریس رونالدو را به تیمش منتقل کند.

مایکل سیلوستره در این باره می گوید: " بدون هیچ شکی دیوید بکام با توجه به شخصیت و توانایی های ارتباطی خود قادر خواهد بود که بازیکنان بزرگ را به آمریکا و تیم اینترمیامی بیاورد بنابراین این احتمال وجود دارد که در سال های آینده شاهد حضور ستاره های بزرگ فوتبال در لیگ MLS باشیم. حتی این امکان وجود دارد که بکام کریستیانو رونالدو را به تیمش بیاورد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397qa7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 پیشنهاد آرسنال برای مدافع ایتالیایی توسط یووه رد شد