تاریخ انتشار: 1398/12/29 00:22
کد خبر: 67220

آغاز مذاکرات چلسی برای جذب ستاره بارسا

به نظر می رسد که باشگاه چلسی علاقه زیادی برای جذب ستاره برزیلی بارسا یعنی فیلیپ کوتینیو که در حال حاضر به صورت قرضی برای بایرن توپ می‌زند، داشته باشد.
 آغاز مذاکرات چلسی برای جذب ستاره بارسا

 فیلیپ کوتینیو با امیدهای فراوان از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست اما نتوانست عملکرد مورد انتظار را ارائه دهد و همین موضوع باعث شد که این ستاره برزیلی در تابستان و با قراردادی قرضی نوکمپ را به مقصد آلمان و بایرن مونیخ در کند.

قرارداد کوتینیو با بایرن مونیخ به شکلی است که باشگاه آلمانی می تواند در صورت رضایت از عملکرد او، در تابستان پیش رو بند آزادسازی ۱۱۰ میلیون یورویی این ستاره برزیلی را بپردازد و کوتینیو را به شکل دائمی به خدمت بگیرد. با وجود عملکرد خوبی کوتینیو در بایرن داشته اما به نظر می رسد که این باشگاه مایل نیست بند آزادسازی او را بپردازد چراکه آن را مبلغی گزاف تلقی می کند.

کوتینیو اما با توجه به کیفیت فوق العاده اش، تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. یکی از این تیم ها باشگاه لندنی چلسی است که به نظر می رسد در حال حاضر مذاکرات خود را برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا آغاز کرده است. با این وجود به نظر می رسد که چلسی هم مانند بایرن مونیخ قصد دارد این بازیکن را با قراردادی یک ساله و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد.

بارسلونا برای جذب نیمار و لائوتارو در تابستان نیاز زیادی به فروش فیلیپ کوتینیو دارد و همین موضوع می‌تواند باعث شود که باشگاه کاتالانی با درخواست باشگاه چلسی مبنی بر انتقال قرضی کوتینیو مخالفت کند.

همچنین از طرف دیگر گفته می‌شود که اینتر نیز بی میل به جذب ستاره بارسا نیست. در این صورت بارسا می‌تواند پای کوتینیو را به معامله لائوتارو باز کند؛ اتفاقی که از نظر اقتصادی کمک زیادی به بلوگرانا برای خرید ستاره آرژانتینی اینتر خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdvrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی در فکر جذب ستاره بایرن