تاریخ انتشار: 1398/12/29 18:50
کد خبر: 67160

تنها شرط موجود برای ادامه لیگ برتر

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال انگلیس با تمدید تعلیق رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در این کشور، از سر گیری فصل را از چهارم به سی‌اُم آوریل موکول کرد و علاوه بر این تاکید کرد که فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ از سر گرفته خواهد شد اما فقط زمانی که «امنیت برقرار باشد.»
تنها شرط موجود برای ادامه لیگ برتر

در بیانیه مشترک منتشر شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس، لیگ جزیره، چمپیونشیپ و لیگ حرفه‌ای زنان، بر از سر گرفته شدن رقابت‌های فصل جاری تاکید شده است اما تنها زمانی که «برای انجام این کار شرایط امن باشد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: قوانین و مقررات اتحادیه فوتبال انگلیس مقرر می‌کند که فصل باید تا پیش از اول ژوئن به اتمام برسد و هر لیگ در محدوده‌ای که از سوی اتحادیه تعیین شده است، باید طول مدت برگزاری فصل خود را مشخص کند. با این حال، هیات مدیره ما توافق کرد که این محدوده زمانی در خصوص رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال برای فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ تا زمانی نامشخص تمدید شود. علاوه بر این، به طور متفق القول توافق شد که رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در انگلیس تا پنجشنبه ۳۰ آوریل به تعویق بیافتد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفت تا یورو ۲۰۲۰ را با یک سال تعویق در سال ۲۰۲۱ برگزار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lred8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید 3 هفته ای تعلیق بازی‌های لیگ برتر انگلیس