تاریخ انتشار: 1398/12/29 21:23
کد خبر: 67140

ستاره بارسا در راه اینتر؟

ممکن است عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در تابستان امسال راهی اینتر شود.
ستاره بارسا در راه اینتر؟

لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و 22 ساله اینتر هدف اول بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شمار می آید و این تیم برای تقویت خط حمله اش به دنبال این مهاجم خوش آتیه است. بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو با اینتر وجود دارد و بارسلونا امیدوار است بتواند با رقمی کمتر این انتقال را نهایی سازد.

در ماه های اخیر نام بازیکنان زیادی از جمله ایوان راکیتیچ و آرتورو ویئدال به عنوان گزینه های احتمال برای گنجانده شدن در قرارداد لائوتارو مارتینز و کم کردن رقم انتقال او به نوکمپ شنیده شده، اما امروز موندذو دیپورتیوو مدعی شد آنتونیو کونته علاقمند به حضور عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسا در سن سیرو است.

عثمان دمبله که در سال های اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده، تا پایان تابستان نیز احتمالا قادر به همراهی بارسا نخواهد بود. نشریه آ.اس چند روز قبل مدعی شد مدیران بارسلونا از شرایط عثمان دمبله به ستوه آمده و قصد فروش او را دارند. بدین ترتیب ممکن است عثمان دمبله راهی اینتر شده و مدیران بارسا بتوانند با جذب لائوتارو مارتینز، مهم ترین نقل و انتقال تابستان پیش رو را رقم بزنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6lna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر خواهان به خدمت‌گیری عثمان دمبله از کاتالان‌ها