تاریخ انتشار: 1398/12/29 22:13
کد خبر: 67136

پوچتینو و آرزوی بازگشت به آرژانتین با مسی

سرمربی سابق تاتنهام در رویای حضور در نیوولز اولد بویز باشگاه محبوبش در آرژانتین است. باشگاهی که مسی هم رویای بازنشستگی در آن را دارد.
پوچتینو و آرزوی بازگشت به آرژانتین با مسی

مائوریسیو پوچتینو علاقه دارد که در باشگاه نیوولز اولد بویز با لیونل مسی کار کند و هر دوی آنها دوست دارند بار دیگر به این تیم برگردند.

 این دو آرژانتینی سال های طولانی دور از کشور خود موفقیت های بسیاری را در اروپا به دست آورده اند. با این حال هیچکدام ریشه های خود را فراموش نکرده اند و نیوولز اولد بویز اولین بخش از دوران فوتبال هر دو بوده است.

پوچتینو فوتبال خود را در این تیم شروع کرد و مسی نیز پیش از پیوستن به آکادمی لاماسیا در سیستم جوانان این باشگاه حضور داشت. او بارها اعلام کرده که دوست دارد پیش از خداحافظی از دنیای فوتبال بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام نیز که در حال حاضر و پس از برکناری از سمت خود روی نیمکت این تیم هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته، دوست دارد بار دیگر به این باشگاه بازگردد.

پوچتینو در گفتگو با رادیو دل پلاتا در این باره گفت:« من دوست دارم با مسی به نیوولز برگردم. هنوز می توانم برای به دست آوردن این فرصت صبر کنم. بهترین سناریو این است که تا 10 سال آینده با لیونل مسی در این تیم حضور داشته باشم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lren8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات پوچتینو درمورد جدایی از تاتنهام