تاریخ انتشار: 1399/01/02 12:06
کد خبر: 67093

دیبالا: تست کرونا دادم و امیدوار هستم جواب آن، منفی باشد

مهاجم آرژانتینی یوونتوس تاکید کرد که منتظر پاسخ نهایی تست کرونای است. او ابراز امیدواری کرد که مبتلا به این ویروس نباشد.
دیبالا: تست کرونا دادم و امیدوار هستم جواب آن، منفی باشد

و به نقل از مدیاست، بعد از مثبت شدن ابتلای دو بازیکن یوونتوس به ویروس کرونا گمانه زنی های درباره دیگر بازیکنان این تیم به گوش می رسد. پائولو دیبالا یکی از این بازیکنانی است که خبرهای درباره ابتلای او به کرونا به گوش می رسد اما او ابراز امیدواری کرد که پاسخ آزمایش او منفی باشد.

او گفت: خبرهای غیر واقعی و دروغی درباره ابتلای من به کرونا به گوش می رسد که اصلا درست نیست. من در قرنطینه خانگی هستم و نشانه های بیماری را ندارم.

دیبالا ادامه داد: در روزهای پیش رو نتیجه نهایی آزمایش خود را دریافت خواهم کرد و امیدوارم که مشکلی نداشته باشم و مبتلا به کرونا نباشم اما اگر هم مبتلا باشم در قرنطینه  خانگی باقی خواهم ماند. توصیه‌ای که این روزها می‌توان به همه کرد این است که در خانه بمانند همچنان که من مانده‌ام.

دیبالا به تشکر از پرستاران و پزشکان پرداخت و گفت: دوست دارم که از پزشکان و پرستارانی که جان خود را به خاطر بیماران به خطر می‌اندازند تشکر کنم. به خانواده‌هایی که قربانی داده‌اند تسلیت می گویم و امیدوار هستم که هر چه سریعتر درمانی برای این ویروس پیدا شود.

او در پایان پیامی برای هموطنان خود هم داشت و گفت: از همه می‌خواهم که به هیچ وجه این ویروس را ساده نگیرند. متاسفانه ما در ایتالیا شرایط سختی داریم. ایتالیا شرایط بدی دارد و امیدوار هستم که این شرایط برای آرژانتین هم به وجود نیاید. باید هوشیار باشیم و به قوانین احترام گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk5nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«ماتویدی» هم به ویروس کرونا مبتلا شد