تاریخ انتشار: 1399/01/03 15:19
کد خبر: 67042

احتمال خداحافظی زلاتان از فوتبال در پایان فصل

این احتمال وجود دارد که زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
احتمال خداحافظی زلاتان از فوتبال در پایان فصل

بعد از جدایی زلاتان ابراهیموویچ از باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا شایعات زیادی درباره آینده او به گوش رسید. این ستاره سوئدی اما در زمستان و پس پس از کش و قوس های فراوان تصمیم گرفت به میلان برگردد و سال های آخر فوتبال خود را در روسونری پشت سر بگذارد.

زلاتان ابراهیموویچ بعد از پیوستن به میلان باعث شد که این تیم روزهای نسبتاً بهتری را در مقایسه با قبل تجربه کند؛ موضوعی که باعث شد سران باشگاه ایتالیایی به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن باشند. با این وجود اما مشکلات مدیریتی میلان باعث شده که آینده این زلاتان ۳۸ ساله در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

حالا و در همین رابطه نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی مدعی شد که امسال احتمالا فصل آخر حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان خواهد بود. این نشریه مدعی شده با توجه به تعلیق رقابت های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات مدیریتی میلان، احتمالا زلاتان در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

با این حال و با وجود همه این مسائل به نظر می‌رسد که باشگاه میلان هنوز هم شانس این را دارد که زلاتان ابراهیموویچ را برای باقی ماندن در جمع این تیم به مدت یک فصل دیگر قانع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8npw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سریع ترین مرد دنیا ازآقای خاص؛ زلاتان را دوباره بخر!