تاریخ انتشار: 1399/01/05 13:05
کد خبر: 66969

بازیکن چلسی کرونا را شکست داد

باشگاه چلسی تایید کرد که وضعیت عمومی کالوم هادسون اودوی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود رو به بهبودی است و دیگر مشکل چندانی ندارد.
 بازیکن چلسی کرونا را شکست داد

حدود دو هفته پیش بود که باشگاه چلسی در خبری شوکه کننده اعلام کرد که ستاره جوان و انگلیسی این تیم یعنی کالوم هادسون اودوی به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ موضوعی که موجی از نگرانی را در سایر بازیکنان چلسی و البته دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر به وجود آورد.

حالا به نظر می‌رسد کالوم هادسون اودوی که در چند روز گذشته ریکاوری خود را پشت سر گذاشته روند رو به بهبودی خود را طی کرده است. در همین رابطه باشگاه چلسی اعلام کرد که این ستاره جوان بعد از ابتلا به ویروس کرونا روند درمانی خود را انجام داده و حالا دیگر علائمی از ویروس کرونا در او مشاهده نمی شود. از طرف دیگر باشگاه لندنی تایید کرد که اودوی تمرینات انفرادی خود را برای رسیدن به مرز آمادگی در خانه پیگیری می کند.

به جز هادسون اودوی، سرمربی آرسنال نیز یکی دیگر از افراد مهمی بود که تست کرونایش مثبت شد. با این وجود میکل آرتتا نیز روز گذشته در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا اعلام کرد که روند بهبودی خود را به طور کامل پشت سر گذاشته و دیگر هیچ مشکلی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk59p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گیگز: ماتا یک حرفه‌ای واقعی است