تاریخ انتشار: 1399/01/05 20:26
دیمیتار برباتوف:
کد خبر: 66938

مورینیو را فصل بعد قضاوت کنید، امسال نه

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق بلغار معتقد است باید فصل بعد کارنامه ژوزه مورینیو را قضاوت کرد.
مورینیو را فصل  بعد قضاوت کنید، امسال نه

اگرچه مورینیو در تاتنهام شروع خوبی داشت، اما بحران مصدومیت و از دست دان مهره های موثر هجومی باعث شده این تیم در هفته های اخیر نتایج ضعیفی بگیرد. دیمیتار برباتوف مدعی شد هر سرمربی حداقل یک فصل کامل به زمان نیاز دارد و ژوزه مورینیو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیمیتار برباتوف گفت: "شرایط زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو راضی کننده پیش نمی رفت و همه متوجه این موضوع شده بود، پس در این موقعیت ژوزه مورینیو انتخاب خوبی برای جایگزینی او بود. به نظر من تاتنهام پسرفت نکرده و هر سرمربی سزاوار یک فصل کامل برای جذب بازیکنان مورد نظرش و اجرای فلسفه خود است.

تاتنهام دوره سختی را پشت سر می گذارد، اما مورینیو و کارنامه اش باید در فصل آینده در این باشگاه مورد قضاوت قرار گیرد. خصوصا با توجه به اینکه سبک کاری مورینیو با پوچتینو متفاوت است، بازیکنان برای یادگیری سبک جدید به زمان نیاز دارند."

اخیرا مورینیو بعد از دیدار مقابل برنلی از تانگای اندومبله، گران ترین خرید این باشگاه انتقاد کرده بود. برباتف در این رابطه گفت: "گاهی اوقات احساس می کنم بعضی از بازیکنان در خدمت تیم بازی نکرده و سعی می کنند خودشان را مطرح کنند. این می تواند شانس گلزنی را از بین ببرد و وقتی مسابقات آغاز شد، بازیکنان باید سعی کنند در ضدحملات سریعتر عمل کنند.

البته آنها در کل تیمی دارای کیفیت بوده و بازیکنانی باید بهتر کار کنند. مورینیو از تانگای اندومبله انتقاد کرده است، اما او جوان بوده و هنوز هم می تواند موفق شود. اما من انتظار دارم مورینیو در بازار نقل و انتقالات دست به کار شده و باشگاه نیز خرج کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqj6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: شاید یک بازیکن لایپزیگ برای ما گل بزند!/ تاتنهام تنها باشگاه بدون جام من نخواهد بود