تاریخ انتشار: 1399/01/05 20:50
جنگ پله و مارادونا تمامی ندارد؛
کد خبر: 66936

رونالدو بهترین بازیکن جهان است، من بهترین بازیکن تاریخ!

پله، اسطوره فوتبال برزیل در مورد بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت کرد.
رونالدو بهترین بازیکن جهان است، من بهترین بازیکن تاریخ!

همیشه در طول تاریخ تردیدها و بحث هایی طولانی در مورد انتخب برترین بازیکنان تاریخ وجود داشته است. از دوران پله و مارادونا گرفته تا ظهور زین الدین زیدان و در ادامه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو. پله مدعی شد کریستیانو رونالدو ثبات بیشتری داشته و امروز بهترین بازیکن جهان است، اما او در شرایطی از بهترین های تاریخ نام برد که دشکن همیشگی اش مارادونا جایی در لیست او نداشت.

در سال های اخیر بارها شاهد درگیری های لفظی مارادونا و پله با یکدیگر بود ایم و دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال به هیچ وجه ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند. جالب اینجاست پله از دیگر رقبای دوران ورزشی اش هم مانند فرانتس بکن باوئر و یوهان کرویف نام برده، اما مارادونا را بین بزرگان نمی داند.

l2foLVXkvBFR

پله گفت: در حال حاضر بهترین بازیکن جهان کریستیانو رونالدو است. من فکر می کنم او بهترین بوده، زیرا ثبات بیشتری دارد، البته شما نمی توانید لیونل مسی را فراموش کنید، اما او یک مهاجم نوک نیست."

پله اما در مورد بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال گفت: " این سوالی است که پاسخ دادن به آن دشوار است. نمی توانیم زیکو، رونالدینیو و رونالدو را فراموش کنیم. در اروپا نیز بازیکنان بزرگی مانند فرانتس بکن باوئر و یوهان کرویف بودند. این تقصیر من نیست، اما فکر می کنم پله از همه آنها بهتر بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lreo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین گلهای ستارگان ماندگار فوتبال در جام جهانی از پله تا رونالدو+فیلم