تاریخ انتشار: 1399/01/10 21:28
ادعای میرر
کد خبر: 66605

بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

فیلیپه کوتینیو به احتمال زیاد فصل بعد به لیگ انگلیس بازخواهد گشت و این بار پیراهن تاتنهام را به تن خواهد کرد.
بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

بارسلونا تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را در فهرست فروش خود قرار داد. تنها یک سال و نیم پس از انتقال پر حرف و حدیث ستاره برزیلی، دوران حضور او در بارسا به اتمام رسید و در نهایت او به صورت قرضی با بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.

نشریه دیلی میرر امروز گزارش داد که پیش از بایرن مونیخ، این باشگاه تاتنهام بود که جدی ترین مقصد برای ستاره برزیلی محسوب می شد. طبق این گزارش، دنیل لِوی مالک تاتنهام با کوتینیو و ایجنتش به توافق نهایی دست یافته بود و تنها باید رضایت مالی بارسا را جلب می کرد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی وقت تاتنهام مانع شد.

 

او معتقد بود که ورود بازیکنی گران قیمت مثل کوتینیو با دستمزدی بالا، می توانست توازن در رختکن را به هم بزند؛ به خصوص که پوچتینو اعتقاد نداشت که کوتینیو می تواند سبک بازی تیم را بالاتر ببرد.

در نهایت کوتینیو به بایرن رفت و تا به اینجا نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد و بایرن نیز قصد ندارد بند خرید او را فعال کند.

 

 

کوتینیو تابستان به بارسا باز خواهد گشت تا احتمالا این بار به صورت دائمی راهی تیمی دیگر شود و گفته می شود بار دیگر تاتنهام جدی ترین مقصد او خواهد بود. یک سال بعد شرایط کاملا متفاوت شده و ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام، اعتقاد ویژه ای به کوتینیو دارد.

ستاره برزیلی که سابقه درخشش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن لیورپول را دارد، می تواند این بار با تاتنهام و زیر نظر آقای خاص به بهترین فرم خودش باز گردد و بهترین جانشین برای کریستین اریکسنی باشد که زمستان به اینتر پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amnzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشیمانی فوق ستاره به خاطر جدایی از لیورپول