تاریخ انتشار: 1399/01/10 21:34
کد خبر: 66604

سودی که کرونا به سرمربی بارسلونا رساند

کیکه ستین بدون رقیب به احتمال فراوان فصل بعد نیز سرمربی بارسا خواهد ماند.
 سودی که کرونا به سرمربی بارسلونا رساند

 به نقل از آاس، لالیگا مثل دیگر لیگ های معتبر فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است و هنوز مشخص نیست که یازده هفته پایانی در چه زمانی برگزار خواهد شد. حتی این امکان وجود دارد که فصل نیمه تمام بماند.

هر اتفاقی که رخ بدهد، یک چیز بدون تغییر خواهد ماند؛ اینکه کیکه ستین بی رقیب پست خود در بارسا را حفظ خواهد کرد. ادامه حضور ستین بیش از هر چیزی به نتایج بارسا در پایان فصل ارتباط داشت و او باید حداقل لالیگا را فتح می کرد؛ در غیر این صورت احتمال بسیار زیادی وجود داشت که جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه، حکم به برکناری او دهد.

رونالد کومان گزینه اول جانشینی ستین محسوب می شد اما با به تعویق افتادن یورو 2020 به سال بعد، او یک سال دیگر نیز به تیم ملی هلند متعهد خواهد ماند. کومان ژانویه گذشته نیز به بارسا پاسخ منفی داد و حاضر نشد جانشین ارنستو والورده شود. پیش از او ژاوی پیشنهاد مربیگری بارسا را رد کرده بود و پس از این دو ناکامی و همچنین پاسخ رد پوچتینو بود که نوبت به کیکه ستین رسید و او بدون معطلی پاسخ مثبت داد.

99RYyPCnT88j

در شرایط فعلی، نه رونالد کومان، نه ژاوی و نه روبرت مارتینز(سرمربی بلژیک) قادر به حضور روی نیمکت بارسا برای فصل بعد نیستند و کیکه ستین به لطف کرونا و تعطیلی فوتبال، می تواند با خیال آسوده، فصل بعد هم سرمربی بارسا باشد. قرارداد او تا 2022 اعتبار دارد ولی بندی در قرارداد گنجانده شده است که بر اساس آن، رئیس بعدی بارسا در سال 2021 می تواند حکم به فسخ آن دهد.

اگر رقابت ها از سرگرفته شود، ستین حداقل باید ثابت کند که تیمش در مسیر پیشرفت قرار دارد و تغییر سبک بازی در این تیم نیی کاملا نمایان باشد. به احتمال قریب به یقین، اگر او با بارسا به هیچ جامی هم دست پیدا نکند، فصل بعد نیز روی نیمکت خواهد ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397l57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارز:فراموش نکنید که در خانه بمانید