تاریخ انتشار: 1399/01/13 16:00
کد خبر: 66352

آینده اوزیل در آرسنال به خطر افتاد

بازیکن اسبق آرسنال معتقد است مسوت اوزیل برای بازی در تیمی مانند آرسنال مناسب نیست.

 آندره آرشاوین بازیکن اسبق تیم فوتبال آرسنال معتقد است که مسوت اوزیل بازیکن مناسبی برای آرسنال نیست و آینده‌ای در این تیم ندارد.

آرشاوین در بازی لیگ برتر برابر لیورپول موفق شد ۴ بار دروازه حریف را باز کند و با وجود این که ۱۱ سال از آن بازی خاطره انگیز می‌گذرد، آرشاوین همچنان به عنوان قهرمان امارات شناخته می‌شود.

اگرچه آرشاوین اکنون بازنشسته شده، اما بخشی از قلب او هنوز در شمال لندن است. بازیکن روسی و اسبق توپچی‌ها از حضور اوزیل در آرسنال متعجب است و اعتقاد دارد اوزیل روند بازی آرسنال را کند می‌کند.

آرشاوین در این باره گفت: من به عنوان یک بازیکن به اوزیل احترام می‌گذارم، زیرا او بازیکنی در کلاس جهانی است، اما او سرعت را از آرسنال می‌گیرد. من ترجیح می‌دهم به جای او از بازیکن دیگری استفاده کنم، اما آرتتا به او خیلی بازی می‌دهد.

اسطوره فوتبال روسیه در ادامه گفت: اگرچه اوزیل در آرسنال پیشرفت کرده، اما من هنوز هم آینده او را در امارات نمی‌بینم. او بازیکنی است که اصلا شوت نمی‌زند و همیشه پاس می‌دهد، همین باعث می‌شود مدافعان حریف بتوانند دست او را بخوانند.

ممکن است اوزیل با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده باشد، اما او در سطح بازیکنی مانند فابرگاس نیست، بازیکن اسبق آرسنال با بیان این نکته گفت: خوش شانس بودم که در آرسنال توانستم کنار بازیکنان بزرگی مانند فن پرسی، باکاری سانیا و سمیر نصری بازی کنم. با این وجود سسک فابرگاس بازیکن مورد علاقه من است، زیرا او فوق العاده باهوش بود. فابرگاس دقیقا توپ را همان جایی که می‌خواستم، می‌فرستاد و زمانی که در اوج بود هیچ توپی را از دست نداد. او همیشه در زمین راه حلی پیدا می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397l7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احساس مشترک اوزیل و لاکازت در مورد آرتتا