تاریخ انتشار: 1399/01/13 17:06
کد خبر: 66344

جانشین پوگبا در منچستریونایتد مشخص شد

مدافع اسبق منچستر یونایتد معتقد است در صورت جدایی پوگبا از این تیم، هافبک اتلتیکو مادرید می‌تواند جایگزین مناسبی برای او باشد.
جانشین پوگبا در منچستریونایتد مشخص شد

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی درباره جدایی پوگبا در پایان فصل منتشر شد و در صورت رفتن هافبک فرانسوی از اولدترافورد، مسلما مسئولان باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن در پُست او خواهند بود. 

ریو فردیناند اسطوره منچستر یونایتد معتقد است سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو مادرید که تک گل پیروزی بخش تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول را به ثمر رساند، جایگزین مناسبی برای پوگبا است و حضورش در ترکیب منچستر یونایتد  می‌تواند نتیجه بخش باشد.  

فردیناند در این باره در لایو اینستاگرامش اظهار داشت: امیدوارم پوگبا از منچستر یونایتد نرود، اما اگر تصمیم به جدایی گرفت، به اعتقاد من سائول نیگز بازیکن خوبی است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای او باشد.  

مدافع اسبق منچستر یونایتد در ادامه گفت: چه بازیکنی است! در سال جدید مدام درباره او صحبت کردم. فکر می‌کنم نیگز بازیکن رویایی است. آرام، خونسرد، فوق العاده در بازی با پای چپ، رهبری دوست داشتنی در زمین، قدرت گلزنی و توانایی تکنیکی از جمله ویژگی‌های او است.

نیگز تقریبا تمام دوران بازی خود را در اتلتیکو مادرید گذرانده است و در سال ۲۰۰۸ از تیم جوانان به تیم بزرگسالان پیوست.   او در رقابت‌های این فصل ۲۶ بار برای اتلتیکو به میدان رفت و ۳ بار دروازه حریفان را باز کرد و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش بود.  

هنوز مشخص نیست اتلتیکو مادرید قصد فروش ستاره خود را دارد یا خیر. نیگز تا سال ۲۰۲۶ با اتلتیکو قرارداد دارد و شایعه شده بند آزادسازی او ۱۳۵ میلیون یورو است.  

اینکه نیگز هم برای عزیمت به پرمیر لیگ تمایل دارد یا خیر هم سوال دیگری است، به ویژه اگر منچستر یونایتد سال آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد، ابهام‌ها در این زمینه بیشتر خواهد شد.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdqdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب گران‌ترین فوتبالیست‌ها 2011 در قبضه بارسلونا