تاریخ انتشار: 1399/01/15 15:38
خوزه انریک:
کد خبر: 66201

بی تردید سوارز در لیورپول خوشحال تر بود

خوزه انریک مدافع چپ اسپانیایی سابق لیورپول معتقد است که لوئیس سوارز در آنفیلد روزهای شادتری نسبت به نوکمپ داشت.

بی تردید سوارز در لیورپول خوشحال تر بود

لوئیس سوارز بین سال های 2011 تا 2014 برای لیورپول بازی می کرد و در آخرین فصل حضورش در این باشگاه با زدن 31 گل در 30 بازی توانست کفش طلای اروپا را نیز تصاحب کند. او در لیورپول بازیکن بسیار محبوبی بود ولی پس از جنجال های جام جهانی 2014 تصمیم گرفت راهی بارسا شود. او در نوکمپ هم به درخشیدن ادامه داده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلوناست.

خوزه انریک اما معتقد است که سوارز در لیورپول خوشحال تر بود.

او به پادکست "The Anfield Wrap" گفت:« تیمی بهتر از لیورپول برای فوتبال بازی کردن نیست. لیورپول باشگاهی باورنکردنی است. همه دنیا از رئال و بارسا حرف می زنند ولی از لحاظ تجربه لذت فوتبال برای یک بازیکن، جایی بهتر از لیورپول وجود ندارد و نمی توان تیمی را با لیورپول مقایسه کرد. سوارز برای مثال در بارسا هم  بهترین بازیکنان فوتبال دنیاست و جام های زیادی هم برده ولی شک ندارم که او در آنفیلد خوشحالتر بود.»

 

 

انریک ادامه داد:« به یاد دارم که هواداران در طول بازی برای دقایق طولانی نام او را فریاد می زدند و واقعا همه چیز غیرواقعی به نظر می رسید. چند سال پیش برای تماشای بازی بارسا و یوونتوس به نوکمپ رفته بودم و در طول بازی هواداران بارسا دو بار فقط مسی را تشویق کردند. با خودم فکر کردم که خدای من، در لیورپول برای فن دایک، رابرتسون، آلیسون و کلوپ هم شعار ساخته اند و هنوز هم در هر بازی نام جرارد را فریاد می زنند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36omd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارز: حتی باور نکنید هم من خجالتی هستم