تاریخ انتشار: 1399/01/17 20:08
کد خبر: 66008

مدافع اروگوئه ای اینتر در لیست خرید تابستانی تاتنهام

اینطور به نظر می آید که باشگاه تاتنهام قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود مدافع اروگوئه ای اینتر یعنی دیگو گودین را جذب کند.

دیگو گودین بعد از گذراندن ۹ فصل فوق العاده در اتلتیکو مادرید نهایتاً در تابستان ۲۰۱۹ از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست. این مدافع اروگوئه ای اما نتوانسته روزهای فوق العاده گذشته را در نراتزوری نیز تکرار کند؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی او از تیم ایتالیایی به گوش برسد.

از طرف دیگر تیم انگلیسی تاتنهام در این فصل از نظر دفاعی بسیار ضعیف عمل کرده و گفته می‌شود که سرمربی پرتغالی این تیم یعنی ژوزه مورینیو بیشتر تمرکز خود را در تابستان پیش رو برای تقویت خط دفاعی تیمش خواهد گذاشت.

موضوعی که باعث می شود ژوزه مورینیو به جذب یک مدافع خوب بیشتر نیازمند باشد، پایان یافتن قرارداد ستاره بلژیکی این تیم است. یان فرتونگن در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و به به نظر نمی‌رسد که هیچ قصدی هم برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی داشته باشد.

در همین رابطه حالا کالچو مرکاتو گزارش داده که باشگاه تاتنهام قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب مدافع اروگوئه ای اینتر یعنی دیگو گودین اقدام کند تا به نوعی او را جانشین یان فرتونگن کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eab5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آمار/ بهترین خط دفاعی 5 لیگ معتبر اروپایی