تاریخ انتشار: 1399/01/19 19:23
کد خبر: 65856

رییس لالیگا اسپانیا مخالف جدی جدایی لیونل مسی از بارسلونا

رییس لالیگا اسپانیا در نشستی مطبوعاتی با خبرنگاران خارجی ضمن پافشاری بر اتمام فصل جاری گفت که برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر ضرر ۳۵۰ میلیون دلاری برای آنها به بار خواهد آورد و ضمن اینکه نظر خود را در خصوص شایعات جدایی «لیونل مسی»از لالیگا و رفتن به سری‌آ نیز ابراز کرد.
رییس لالیگا اسپانیا مخالف جدی جدایی لیونل مسی از بارسلونا

«خاویر تباس» در جریان این نشست مطبوعاتی دو ساعته، به موضوعات زیادی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا و آثار ناشی از آن پرداخت.

بازی کردن در تابستان می‌تواند برای تیم‌هایی همچون رئال مادرید و لوانته که قصد دارند در این فرصت نوسازی ورزشگاه‌های خود را به اتمام برسانند، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

با این حال، براساس اطلاعاتی که به دست نشریه آ.اس رسیده است، مادریدی‌ها فعالیت بازسازی سانتیاگو برنابئو را تسریع کرده‌اند تا هر زمان که لالیگا چراغ سبز ادامه لیگ را صادر کرد، بدون مشکل دیدارهای خود را در ورزشگاه خانگی برگزار کنند.

تباس با پافشاری بر از سرگیری لالیگا گفت که تاریخ شروع مجدد بازی‌ها بین این سه تاریخ خواهد بود: ۲۸ مه، ششم ژوئن، ۲۸ ژوئن.

وی در این خصوص گفت: اگر لالیگا را در ۲۸ مه دوباره شروع کنیم، لیگ قهرمانان در جولای ادامه پیدا خواهد کرد. اگر ششم ژوئن باشد، تمامی بازی‌های لیگ قهرمانان تا ۳۱ جولای انجام خواهد شد و در صورتی که ما کار خود را در ۲۸ ژوئن شروع کنیم، جولای برای اتمام لیگ خواهد بود و آگوست هم سهم لیگ قهرمانان.

تباس با اشاره به اینکه لغو فصل هنوز در دستور کار قرار نگرفته است، تاکید کرد: این فرضیه‌ای است که هنوز به آن فکر نکرده‌ایم. می‌خواهیم فصل را به اتمام برسانیم. شاید پشت درهای بسته. جالب اینجا است که تیم‌هایی که نمی‌خواهند لیگ تمام شود، همان تیم‌هایی هستند که برای بقا می‌جنگند.

رییس لالیگا افزود: به پایان نرساندن فصل میلیون‌ها یورو ضرر به بار می‌آورد. اگر فصل را پشت درهای بسته تمام کنیم، ۳۵۰ میلیون یورو ضرر می‌کنیم و اگر این کار را با حضور تماشاگران انجام دهیم، تنها ۱۵۰ میلیون یورو ضرر خواهیم کرد.

تباس در ادامه در خصوص شایعات پیوستن «لیونل مسی» به سری‌آ ایتالیا گفت: فکر نمی‌کنم رفتن مسی به سری‌آ، مشکل آنها را حل کند. آنها از نظر بدهی و دستمزدهای بالا با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام در سری‌آ بالا است و مشکلات اقتصادی آنها با مسی مرتفع نمی‌شود. دوست دارم مسی اینجا بماند اما اگر برود هم آنقدرها غم انگیز نخواهد بود. بعد از رفتن «کریستیانو رونالدو» همه می‌گفتند درآمد ما کم می‌شود اما سود ما زیاد شد، این اتفاق در پرتغال هم برای ما افتاد. بازیکنان بزرگ به لیگ‌ها کمک می‌کنند اما ضروری نیستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eabpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروش ستاره های گران قیمت اما پردردسر رئال مادرید!