تاریخ انتشار: 1399/01/20 21:54
کد خبر: 65749

بازیکنان رئال با کاهش دستمزد موافقت کردند

بازیکنان رئال مادرید نیز قبول کردند برای کمک به باشگاه بخشی از دستمزدشان را دریافت نکنند.
بازیکنان رئال با کاهش دستمزد موافقت کردند

در هفته های اخیر بسیاری از تیم های اروپایی پذیرفته اند برای حل بحران مالی ناشی از ویروس کرونا از دریافت کامل دستمزد صرف نظر کنند. حالا توافقنامه ای بین باشگاه رئال مادرید و تیم اول، تیم دوم و تیم بسکتبال برای بهبود شرایط کارکنان این تیم در نظر گرفته شده است که در اساس آن بازیکنان حاضر شده اند از دریافت 10 درصد از حقوق سالانه خود صرف نظر کنند.

البته این درصد در شرایطی است که مدتی دیگر فصل دوباره از سر گرفته شود. در صورتی که فصل جاری هرگز به سرانجام نرسد، کاهش دستمزد بازیکنان تا 20 درصد نیز افزایش خواهد یافت.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در این رابطه با خوزه آنجل سانچز مذاکراتی انجام داد و در نهایت بازیکنان رده های مختلف باشگاه پذیرفتند اینگونه کمک کنند. بدین ترتیب رقمی در حدود 50 میلیون یورو پس انداز شده و تمامی کارکنان باشگاه در این مدت تمام دستمزدشان را دریافت خواهند کرد.

در هفته های اخیر و با شیوع ویروس کرونا، رئال مادرید میلیون ها دلار از دست داده است. این رقم تنها مربوط به عدم برگزاری بازی ها نیست و این باشگاه همچنین در امر تبلیغات، بازاریابی، فروش کالا و درآمد بازدید از موزه نیز ضرر سنگینی متحمل شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36om6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت رئال مادرید با بارسلونا بر سر مهاجم اینتر